MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO

zoeken in:
JSC
1-1

1-2 rare vogel die Fahey

1-3 rare maar geniale vogel

2-3

Ik ga toch voor de fantastische melodieen van Neal Morse.

3-4 een beetje te raar voorlopig...

Omayyad
5-4, maar nipt

142 Rodan - The everyday world of bodies vs. Harmonium - Histoires Sans Paroles

JSC
0-1

Omayyad
0-2

Tjonge, ik vind Rodan echt veel beter.
Nou ja, 1-4 dus

143 NOFX - The Decline vs. Underworld - Spikee

Omayyad
1-3

JSC
1-4

Fahey en Rodan eruit.

2-5

144 Pure Reason Revolution - Bright Ambassadors of Morning vs. Ambience Minimus - Zero Degrees Zero

Rodan eruit... dit is weer zo'n moment dat ik me afvraag hoeveel stemmers "The Everyday World Of Bodies" daadwerkelijk kenden (ik hoop dat dat slechts mijn gevoel is).

itchy schreef:
Rodan eruit... dit is weer zo'n moment dat ik me afvraag hoeveel stemmers "The Everyday World Of Bodies" daadwerkelijk kenden (ik hoop dat dat slechts mijn gevoel is).

Ik luister alles waar ik op gestemd heb....dus beide nummers. Spontaan ken ik maar weinig nummers uit deze KO. Ik weet ook zeker dat Status Seeker alles luistert. Dus misschien iets van geruststelling.

bonothecat schreef:
(quote)

Ik luister alles waar ik op gestemd heb....dus beide nummers. Spontaan ken ik maar weinig nummers uit deze KO. Ik weet ook zeker dat Status Seeker alles luistert. Dus misschien iets van geruststelling.

en ik stem enkel als ik daadwerkelijk de 2 nummers ken (of als ik tijd maak om ze te gaan zoeken & luisteren), dus zo zijn we al aan 4

Waldo Jeffers schreef:
(quote)

en ik stem enkel als ik daadwerkelijk de 2 nummers ken (of als ik tijd maak om ze te gaan zoeken & luisteren), dus zo zijn we al aan 4

En ook JSC en Jazper luisteren alles geloof ik. Verder mag je van Toon1, Obsessed en Paalhaas ook wel verwachten dat ze alles kennen.

Oh ok, ik ben gerustgesteld. Het was iig niet mijn bedoeling om mensen persoonlijk aan te vallen. Rest slechts de frustratie dat Rodan eruit ligt
Begreep inmiddels dat er ook zoiets bestaat als de Mume room op slsk, ik zal eens langswippen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:02 uur

geplaatst: vandaag om 21:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.