MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lange nummers KO

zoeken in:
bonothecat schreef:
2-5

144 Pure Reason Revolution - Bright Ambassadors of Morning vs. Ambience Minimus - Zero Degrees Zero

Is de artiest niet toevallig liquid mind? En de titel van het album Ambience Minimus?

bonothecat schreef:
(quote)

Is de artiest niet toevallig liquid mind? En de titel van het album Ambience Minimus?

Dat lijkt te kloppen, dus:

144 Pure Reason Revolution- Bright Ambassadors of Morning vs. Liquid Mind- Zero Degrees Zero

1-1

2-1....zeg ik met slaperige ogen, luisterend naar Liquid Mind

JSC
2-2

Omayyad
Liquid Mind zegt me helemaal niets...

Omayyad
itchy schreef:
Rodan eruit... dit is weer zo'n moment dat ik me afvraag hoeveel stemmers "The Everyday World Of Bodies" daadwerkelijk kenden (ik hoop dat dat slechts mijn gevoel is).

Maak je geen zorgen... Ik denk dat in dit topic vrijwel iedereen uitsluitend stemt wanneer beide nummers bekend zijn.

Omayyad
3-2, met dank aan Status Seeker...

De tijd zit erop. Pure Reason Revolution gaat op punten door.

145 William Basinski - The disintegration loops I vs. Yume Bitsu - The Frigid, Frigid, Frigid Body of Dr T.J. Eckleberg

0-1

Ik vind Yume Bitsu fantastisch... maar iets zegt me dat die andere me ook wel zou kunnen liggen.. ik zal eens luisteren.

1-1 toch maar...

Geen Pc met muziek in de buurt.....dus ik zal een paar dagen niet kunnen stemmen. Deze namen zeggen me helemaal niks.

Poe, wat een koppeling. Kan niet kiezen.

Toch maar dan.

1-2

Over twee uur loopt de deadline van deze KO af. Zorg er voor dat er niet weer een nummer op punten door moet.

Helaas weer een puntenoverwinning. Dat kan beter mensen!

Yume Bitsu door op punten.

Martino
2-2

146 The God Machine - Seven vs. Es - Harmonia, Rakkautta

Martino schreef:
2-2

was dat nu net te laat...

Ja, de eerste stem was gisteren om 11.48 gepost, dus hakte ik om 11.48 de knoop door (mijn bericht staat er ook boven).

ach, vanaf morgen kan ik weer meer tijd nemen om de nummers op te zoeken & te luisteren, en te stemmen...

Lin
2-0

3-0 The God Machine

147 Spock's Beard - The Doorway vs. Gryphon - Lament

Omayyad
0-3

Gast
geplaatst: vandaag om 22:31 uur

geplaatst: vandaag om 22:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.