Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2006, 23:48 uur
Omayyad schreef:
Ik zie dat er mensen op Echoes gestemd hebben, die ik absoluut niet als Pink Floyd-maffia zou willen beschouwen.
Ik zie dat er mensen op Echoes gestemd hebben, die ik absoluut niet als Pink Floyd-maffia zou willen beschouwen.
Ha, het bestaan wordt toegegeven

0-4 inmiddels, mede door de VM-maffia
0
Omayyad
geplaatst: 8 november 2006, 23:54 uur
Ruby1966 schreef:
Het is en blijft een feit dat in elke KO Pink Floyd én Radiohead heel ver komen....
Het is en blijft een feit dat in elke KO Pink Floyd én Radiohead heel ver komen....
Klopt helemaal, maar dat geldt ook voor veel andere MuMe-verantwoorde bands en daar hoor ik dat woord zelden vallen.
0
Omayyad
geplaatst: 8 november 2006, 23:55 uur
Ruby1966 schreef:
Het was dan ook maar een grapje..een soort running gag, die al in eerdere KO's ontstaan is, maak je niet druk
Het was dan ook maar een grapje..een soort running gag, die al in eerdere KO's ontstaan is, maak je niet druk

Maak je geen zorgen... Ik maak me zelden tot nooit druk hier...

0
geplaatst: 8 november 2006, 23:56 uur
Ik vind zowel Nick Drake als Pink Floyd goed, maar schat de eerste toch iets hoger in. 

0
Omayyad
geplaatst: 8 november 2006, 23:57 uur
Shangri-la schreef:
Ik vind zowel Nick Drake als Pink Floyd goed, maar schat de eerste toch iets hoger in.

Dat geeft helemaal niets... Al was Echoes er met 5-0 uitgegaan. Smaken verschillen nu eenmaal... Je hoeft jouw keuze echt niet te verantwoorden...

0
geplaatst: 9 november 2006, 00:00 uur
Omayyad schreef:
Dat geeft helemaal niets... Al was Echoes er met 5-0 uitgegaan. Smaken verschillen nu eenmaal... Je hoeft jouw keuze echt niet te verantwoorden...
(quote)

That's true.

0-4 nog steeds
0
geplaatst: 9 november 2006, 01:08 uur
Omayyad schreef:
Klopt helemaal, maar dat geldt ook voor veel andere MuMe-verantwoorde bands en daar hoor ik dat woord zelden vallen.
(quote)
Tool...

0
geplaatst: 9 november 2006, 07:30 uur
1-5
370. The Doobie Brothers - Listen to the Music vs. Chicago - Baby, What A Big Surprise
1-0
370. The Doobie Brothers - Listen to the Music vs. Chicago - Baby, What A Big Surprise
1-0
0
geplaatst: 9 november 2006, 07:58 uur
3-1
Elk feest weer (nog!) dat ´Listen to the Music´.
. Wordt ook wel als een favoriet dansnummer genoemd (!) door mensen die ik verder wel respecteer. Ik snap niet goed waar de classic-status die dit nummer (al vanaf dat het op plaat verscheen) schijnt te moeten hebben, vandaan komt.
Typisch 70 dat wel, ja
Elk feest weer (nog!) dat ´Listen to the Music´.
. Wordt ook wel als een favoriet dansnummer genoemd (!) door mensen die ik verder wel respecteer. Ik snap niet goed waar de classic-status die dit nummer (al vanaf dat het op plaat verscheen) schijnt te moeten hebben, vandaan komt. Typisch 70 dat wel, ja
0
geplaatst: 9 november 2006, 09:22 uur
371. John Miles - Music vs. AC/DC - Rock 'N' Roll Damnation
1-0
1-0

0
geplaatst: 9 november 2006, 10:31 uur
372. The Trammps - Love Epidemic vs. Marvin Gaye - Why Did You Stop Loving Me, When I Did Stop Loving You
0-1
0-1
0
geplaatst: 9 november 2006, 13:37 uur
373. Bruce Springsteen - Candy's Room vs. Bill Withers - Lean On Me
0-1
0-1
* denotes required fields.