MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO

zoeken in:
Omayyad schreef:
Ik zie dat er mensen op Echoes gestemd hebben, die ik absoluut niet als Pink Floyd-maffia zou willen beschouwen.

Ha, het bestaan wordt toegegeven

0-4 inmiddels, mede door de VM-maffia

Omayyad
Ruby1966 schreef:
Het is en blijft een feit dat in elke KO Pink Floyd én Radiohead heel ver komen....

Klopt helemaal, maar dat geldt ook voor veel andere MuMe-verantwoorde bands en daar hoor ik dat woord zelden vallen.

Omayyad
Ruby1966 schreef:
Het was dan ook maar een grapje..een soort running gag, die al in eerdere KO's ontstaan is, maak je niet druk

Maak je geen zorgen... Ik maak me zelden tot nooit druk hier...

Omayyad
lebowski schreef:
Ha, het bestaan wordt toegegeven

Ik vind zowel Nick Drake als Pink Floyd goed, maar schat de eerste toch iets hoger in.

Omayyad
Shangri-la schreef:
Ik vind zowel Nick Drake als Pink Floyd goed, maar schat de eerste toch iets hoger in.

Dat geeft helemaal niets... Al was Echoes er met 5-0 uitgegaan. Smaken verschillen nu eenmaal... Je hoeft jouw keuze echt niet te verantwoorden...

Omayyad schreef:
(quote)

Dat geeft helemaal niets... Al was Echoes er met 5-0 uitgegaan. Smaken verschillen nu eenmaal... Je hoeft jouw keuze echt niet te verantwoorden...

That's true.

0-4 nog steeds

Omayyad schreef:
(quote)

Klopt helemaal, maar dat geldt ook voor veel andere MuMe-verantwoorde bands en daar hoor ik dat woord zelden vallen.

Tool...

1-4

Echoes door

1-5

370. The Doobie Brothers - Listen to the Music vs. Chicago - Baby, What A Big Surprise

1-0

*Laura*
3-0

sq
3-1

Elk feest weer (nog!) dat ´Listen to the Music´. . Wordt ook wel als een favoriet dansnummer genoemd (!) door mensen die ik verder wel respecteer. Ik snap niet goed waar de classic-status die dit nummer (al vanaf dat het op plaat verscheen) schijnt te moeten hebben, vandaan komt.

Typisch 70 dat wel, ja

Ace
4-1

371. John Miles - Music vs. AC/DC - Rock 'N' Roll Damnation

1-0

Ruby1966
2-2

Music

Ace
2-3

Music

2-4

Music

3-5 en toch..... Music was my fiirrrrrssst loveee!

372. The Trammps - Love Epidemic vs. Marvin Gaye - Why Did You Stop Loving Me, When I Did Stop Loving You

0-1

Ruby1966
0-2

Marcel²
0-4

373. Bruce Springsteen - Candy's Room vs. Bill Withers - Lean On Me

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 05:52 uur

geplaatst: vandaag om 05:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.