Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2006, 20:11 uur
0
Ruby1966
geplaatst: 21 november 2006, 22:02 uur
497. Kenny Loggins & Stevie Nicks - Whenever I Call You 'Friend' vs. Joy Division - Warsaw
0
geplaatst: 21 november 2006, 22:03 uur
0
geplaatst: 21 november 2006, 22:10 uur
498. The Undertones - Here Comes The Summer vs. Rod Stewart - Sailing
0
Omayyad
geplaatst: 21 november 2006, 22:24 uur
Je zou haast denken dat dit voor sommigen meer dan slechts een spelletje is...

0
geplaatst: 21 november 2006, 22:25 uur
LOL! Het is toch zo? Dat eeuwige Floyd-nummer kennen we nu wel 

0
geplaatst: 21 november 2006, 23:53 uur
Omayyad schreef:

(quote)

Ik heb ook mijn mening over Shine On duidelijk gemaakt in de recensie over Wish You Were Here.. en dan was dit nog het betere gedeelte van het tweeluik. Had een veel beter nummer kunnen zijn als ze het hadden ingedikt m.i.
0
geplaatst: 21 november 2006, 23:54 uur
499. Prince - I Feel For You vs. Alice Cooper - How You Gonna See Me Now
0
Omayyad
geplaatst: 21 november 2006, 23:58 uur
orbit schreef:
Ik heb ook mijn mening over Shine On duidelijk gemaakt in de recensie over Wish You Were Here.. en dan was dit nog het betere gedeelte van het tweeluik. Had een veel beter nummer kunnen zijn als ze het hadden ingedikt m.i.
Even over een mogelijk misverstand meteen de kop in te drukken. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat dit nummer eruit wordt gestemd. Ik had het graag anders gezien, omdat ik niet zo kapot ben van dat nummer van Nils Lofgren, maar smaken verschillen nu eenmaal en ik heb me allang bij neergelegd dat niet iedereen dezelfde goede smaak heeft als ik
. Bovendien is het maar een spelletje... 
* denotes required fields.