Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 14:15 uur
76. Rush - La Villa Strangiato vs. Bob Dylan - Romance In Durango
0
Omayyad
geplaatst: 5 oktober 2006, 14:30 uur
Ik sta af en toe versteld van hoe snel jij een oordeel over voor jou onbekende muziek maakt, Friek. 
Ik moet dan ook vaak denken aan jouw berichten bij OK Computer...

Ik moet dan ook vaak denken aan jouw berichten bij OK Computer...
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 14:32 uur
Heb het net helemaal geluisterd en het pakte me voor geen meter. Vind er niks bijzonders aan. Misschien later wel, maar in dit spel heb ik geen tijd om nummers 10x achter elkaar te gaan draaien en dan maak ik een keuze ja. Het nummer van Dylan ligt meer in mijn straatje. Heb Rush nooit veel aan gevonden trouwens.
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 14:32 uur
Volgens mij duurt t nummer zelfs langer dan je responstijd friek 
Anyway...als de stijl je totaal niet aanspreekt, kan je natuurlijk snel een oordeel hebben

Anyway...als de stijl je totaal niet aanspreekt, kan je natuurlijk snel een oordeel hebben
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 14:33 uur
Nee hoor, 9:35, heb later stand neergezet. (Anders check je mijn last-fm maar, staat als laatst gedraaide nummer
)
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 14:36 uur
musicfriek schreef:
Heb het net helemaal geluisterd en het pakte me voor geen meter. Vind er niks bijzonders aan. Misschien later wel, maar in dit spel heb ik geen tijd om nummers 10x achter elkaar te gaan draaien en dan maak ik een keuze ja. .
Precies...hoor je dan snel genoegHeb het net helemaal geluisterd en het pakte me voor geen meter. Vind er niks bijzonders aan. Misschien later wel, maar in dit spel heb ik geen tijd om nummers 10x achter elkaar te gaan draaien en dan maak ik een keuze ja. .
0
Omayyad
geplaatst: 5 oktober 2006, 14:38 uur
musicfriek schreef:
Heb het net helemaal geluisterd en het pakte me voor geen meter. Vind er niks bijzonders aan. Misschien later wel, maar in dit spel heb ik geen tijd om nummers 10x achter elkaar te gaan draaien en dan maak ik een keuze ja. Het nummer van Dylan ligt meer in mijn straatje. Heb Rush nooit veel aan gevonden trouwens.
Het is uiteraard maar een spelletje, maar ik wilde vooral even aan OK Computer refereren, omdat ik uit eigen ervaring weet dat sommige muziek nu eenmaal wat meer tijd nodig heeft.
Het was enkel een constatering, geen verwijt o.i.d.

0
geplaatst: 5 oktober 2006, 14:40 uur
Ja, klopt, is wel een mooi voorbeeld inderdaad. Vond ik destijds niks, maar waardeer het nu wel meer. Voel me ook niet aangevallen hoor
Wie weet ga ik het later wel waarderen. Maar ontdek op dit moment zoveel... Echt teveel gemist gewoon 
Maar ik sta ook versteld van jouw kennis, Omayyad. Het lijkt wel alsof je alles kent! Je hebt vrij brede smaak volgens mij.
Wie weet ga ik het later wel waarderen. Maar ontdek op dit moment zoveel... Echt teveel gemist gewoon 
Maar ik sta ook versteld van jouw kennis, Omayyad. Het lijkt wel alsof je alles kent! Je hebt vrij brede smaak volgens mij.
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:00 uur
0
Omayyad
geplaatst: 5 oktober 2006, 15:14 uur
musicfriek schreef:
Brede smaak? Misschien wel... Ik heb uiteraard wel mijn voorkeuren, maar ik probeer wel zo veel mogelijk te beluisteren. Ik heb echter genoeg hiaten...

0
geplaatst: 5 oktober 2006, 16:35 uur
Goh, verrassend nog! 
77. Bob Dylan - Oh, Sister vs. Pink Floyd - Money

77. Bob Dylan - Oh, Sister vs. Pink Floyd - Money
* denotes required fields.