MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO

zoeken in:

111. David Bowie - Life On Mars? vs. Pink Floyd - Us And Them

2-0 favo Bowienummer

Omayyad
2-1

Steve Miller niet één stem

Ruby1966
3-1

Omayyad
ik denk naar aanleiding van het feit dat de ene na de andere Pink Floyd-track eruit wordt gestemd dat de anti-Pink Floyd mafia momenteel een stuk groter is dan de pro-Pink Floyd mafia...

Marcel²
5-2

Nou, zo slecht doen ze het anders niet, ze staan al met 7 (!) nummers in de volgende ronde.

musicfriek schreef:
Nou, zo slecht doen ze het anders niet, ze staan al met 7 (!) nummers in de volgende ronde.
en Elvis?

112. Supertramp - Give A Little Bit vs. Stevie Wonder - Higher Ground

Marcel²
0-3

Ruby1966
0-4

Ruby1966
musicfriek schreef:

belachelijk veel

Ruby1966 schreef:
belachelijk veel

Eigenlijk wel ja

Omayyad
2-5

Omayyad
musicfriek schreef:

Hoeveel zijn er dan weggestemd, Friek?

Kan ik nu niet meer nagaan, maar denk zo'n 4 of 5 deze ronde.

Dat er 7 Pink Floyd nummers in de volgende ronde zitten is leuk, maar zijn het wel de goede Pink Floyd-nummers Ik vind het wel lichtelijk vreemd dat de grootste klassiekers (Shine on You crazy Diamond, One of these Days en nu ook Us & Them al)

Mag ik heel nieuwsgierig doen en vragen welke Pink Floyd nummers er nu door zijn ?

4-5

Gast
geplaatst: vandaag om 19:48 uur

geplaatst: vandaag om 19:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.