MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Last Artist Standing

zoeken in:
sxesven
Allmusic schreef:
0-1 .....the Police beter dan Will Oldham, Palace (Brothers/Music/Songs) en Bonnie 'Prince' Billy

Ik sta ook even te kijken.

Ruby1966
1-1

sxesven schreef:
(quote)

Ik sta ook even te kijken.

The Police is een erg goede band hoor.. en dat vinden nog steeds erg veel mensen

sxesven
orbit schreef:
(quote)

The Police is een erg goede band hoor.. en dat vinden nog steeds erg veel mensen

Niets tegen The Police hoor, maar ik denk dat Oldham's discografie toch véle malen indrukwekkender genoemd mag worden.

Ruby1966
sxesven schreef:
Niets tegen The Police hoor, maar ik denk dat Oldham's discografie toch véle malen indrukwekkender genoemd mag worden.

eens

Allmusic
Ik moet bekennen dat ik the Police alleen van de verzamelaars ken .......en die nodigen niet echt uit tot het luisteren naar meer.

sxesven schreef:
(quote)

Indrukwekkender is nog niet altijd beter

sxesven
Dat zijn discografie ook beter is spreekt al voor zich, ik ging ervan uit dat je dat al wist.

Was me daar niet van bewust nee..

hier nog een onwetende

3-1

Lin
3-3

5-3

The Police
vs
Fatboy Slim

1-0

The Police

vs.

Nina Hagen

ook Nina kan met 1 goed album niet op tegen al het fraais wat the Police heeft voortgebracht;
1-0

I knew it !!

Tsja, Police is wel aardig hoor, maar mijn voorkeur gaat uit naar Sting solo. Kan ik veel meer van genieten.
En Nina Hagen.... tsja:

Tsja Nina; je kind Cosma Shiva noemen, er er daarna jarenlang nooit meer naar omkijken, tsja......

Mwah, het boeit me niet zo wat ze prive gedaan heeft, het gaat me om de muziek en die blijft gewoon top!

3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 23:22 uur

geplaatst: vandaag om 23:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.