Muziek / Muziekgames / Progrock albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2006, 17:28 uur
......daar waar de een is oververtegenwoordigd, zijn er tegelijkertijd ook hiaten in deze KO, zeker ook gezien het belang voor de ontwikkeling van dit genre. Maar andere maatstaven zijn blijkbaar van meer belang; al weet ik niet welke.
Succes ermee
Succes ermee
0
geplaatst: 18 november 2006, 18:16 uur
Bijna al mijn favorieten spelen tegen elkaar de eerste ronde
, waarvan deze twee het ergst zijn:
24 Queensrÿche - Operation: mindcrime --- Pain of salvation - Be
45 Tool - Lateralus --- Dream theater - Scenes from a memory
Anyhow, 1-5
, waarvan deze twee het ergst zijn:24 Queensrÿche - Operation: mindcrime --- Pain of salvation - Be
45 Tool - Lateralus --- Dream theater - Scenes from a memory
Anyhow, 1-5
0
geplaatst: 18 november 2006, 18:17 uur
3 Amorphis - Tales from the thousand lakes --- Threshold - Subsurface
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 november 2006, 18:56 uur
Tja, die taste moeten veel mensen, waaronder ondergetekende, een beetje acquiren.

Zeker geen slechte plaat, maar Nude had toch wel mijn voorkeur. In deze 3e match laat ik het even afweten...
0
geplaatst: 18 november 2006, 19:01 uur
Casartelli schreef:
Tja, die taste moeten veel mensen, waaronder ondergetekende, een beetje acquiren.
Zeker geen slechte plaat, maar Nude had toch wel mijn voorkeur. In deze 3e match laat ik het even afweten...
(quote)

Ik eveneens, ken ze allebei wel maar vond ze allebei niet de moeite van het luisteren waard eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 18 november 2006, 21:07 uur
Bednkt Casper een leuke K.O., maar helaas zijn er toch weer een paar ego's gekrenkt! Wat een gezever zeg ongelofelijk!!
0
Omayyad
geplaatst: 18 november 2006, 22:20 uur
vigil schreef:
Bednkt Casper een goede K.O.
Bednkt Casper een goede K.O.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Leuke K.O. met een best brede muzieksmaak, zodat er voor iedereen wel wat leuks bij zit. Alle representatieve albums heb ik langs zien komen, dus heb ik eigenlijk weinig te klagen...
Jammer alleen dat ik helaas niet al te veel kan stemmen aangezien ik momenteel een weekje van huis ben.
0
Omayyad
geplaatst: 18 november 2006, 22:25 uur
Overigens sla ik deze ronde over omdat ik niet bekend ben met die plaat van Amorphis, alhoewel ik vermoed dat ik die beter vind dan het album van Threshold...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 november 2006, 13:29 uur
Omayyad schreef:
Jammer alleen dat ik helaas niet al te veel kan stemmen aangezien ik momenteel een weekje van huis ben.
Jammer... maar ik vermoed dat er volgende week nog wel een paar matches over zijn.
0
DutchViking
geplaatst: 19 november 2006, 16:34 uur
2-3
Meest geniale progressieve doom-plaat aller tijden
Meest geniale progressieve doom-plaat aller tijden
0
geplaatst: 19 november 2006, 17:10 uur
Mooie loting, toch wel enkele matches waar ik niet echt vrolijk van word, maar deze hier toch voorop...
99 King Crimson - Red --- Rush - Signals
0
geplaatst: 19 november 2006, 17:21 uur
Wat te denken van:
194 King Crimson - In the court of the Crimson King --- Premiata Forneria Marconi - Per Un Amico
194 King Crimson - In the court of the Crimson King --- Premiata Forneria Marconi - Per Un Amico

0
geplaatst: 19 november 2006, 17:32 uur
Die zag ik nog niet staan... idd ook een verscheurende keuze...
0
geplaatst: 19 november 2006, 18:28 uur
Threshold dus door met 2-3...
4 Oldfield, Mike - Ommadawn --- Camel - Dust and dreams
1-0
4 Oldfield, Mike - Ommadawn --- Camel - Dust and dreams
1-0
* denotes required fields.