Muziek / Muziekgames / Progrock albums KO
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 november 2006, 10:45 uur
Dan resten slechts geduld en vertrouwen in natuurlijke selectie...
0
geplaatst: 25 november 2006, 10:48 uur
Tja, op dit tempo zijn we eind volgend jaar nog bezig met deze ko 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 november 2006, 10:55 uur
Met hierna nog 241 matches te gaan zijn we in het worst case scenario toch al op 24 juli a.s. klaar met de 1e ronde!
0
geplaatst: 25 november 2006, 11:37 uur
Casartelli schreef:
Met hierna nog 241 matches te gaan zijn we in het worst case scenario toch al op 24 juli klaar met de 1e ronde!
Met hierna nog 241 matches te gaan zijn we in het worst case scenario toch al op 24 juli klaar met de 1e ronde!
Daarna zal het een stuk sneller gaan... Minder matches en meer bekende albums, waardoor meer mensen kunnen stemmen...
0
geplaatst: 25 november 2006, 11:41 uur
Dat waag ik in de 2e ronde te betwijfelen, als je ziet wat voor albums er nu al door zijn geraakt
0
geplaatst: 25 november 2006, 11:51 uur
Waldo Jeffers schreef:
Dat waag ik in de 2e ronde te betwijfelen, als je ziet wat voor albums er nu al door zijn geraakt
Dan houdt deze KO ons mooi een tijdje van de straat...Dat waag ik in de 2e ronde te betwijfelen, als je ziet wat voor albums er nu al door zijn geraakt
0
geplaatst: 25 november 2006, 12:19 uur
Bovendien is het goed om met nieuwe muziek in aanraking te komen
. Tegen de tijd dat deze KO afgelopen is, is mijn progkennis zeker verdubbeld...
. Tegen de tijd dat deze KO afgelopen is, is mijn progkennis zeker verdubbeld...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 november 2006, 17:27 uur
We zijn inmiddels acht uur bezig aan Ozric tentacles - Strangeitude versus Shadow gallery - Room V, al twee mensen hebben een stem uitgebracht en het staat 1-1. We hebben het hier over twee platen waarop op de site 8 resp. 10 keer gestemd is, met stemgemiddelden van 3,75 en 3,60.
Hmmm... ik geloof dat ik blij ben dat ik in de voorselectie, als ik het met een band ook niet wist, meestal een ondergrens hanteerde dat een album toch wel minimaal 5 stemmen moest hebben.
Hmmm... ik geloof dat ik blij ben dat ik in de voorselectie, als ik het met een band ook niet wist, meestal een ondergrens hanteerde dat een album toch wel minimaal 5 stemmen moest hebben.

0
geplaatst: 26 november 2006, 09:50 uur
16 Nightwish - Angels fall first --- Knight area - The sun also rises
0-1, maar dit is kiezen tussen slecht & erg slecht...
0-1, maar dit is kiezen tussen slecht & erg slecht...
0
DutchViking
geplaatst: 27 november 2006, 08:35 uur
17 Van der Graaf Generator - World Record --- Praying Mantis - Nowhere to hide
0
DutchViking
geplaatst: 27 november 2006, 08:36 uur
Ik ken World Record niet, dus stem ik niet. Nowhere to Hide is in ieder geval dik ik in orde 

0
geplaatst: 27 november 2006, 09:13 uur
DutchViking schreef:
Ik ken World Record niet, dus stem ik niet. Nowhere to Hide is in ieder geval dik ik in orde

Bij mij het omgekeerde
. Maar ff wat uitwisselen 
0
geplaatst: 28 november 2006, 08:41 uur
The Mothers of invention - We're only in it for the money --- Nemo - Présages
* denotes required fields.