MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Progrock albums KO

zoeken in:
1-0 natuurlijk!!

27 East of Eden - Mercator Projected --- Kayak - Starlight Dancer
28 Styx - Paradise theater --- Queensrÿche - Operation: mindcrime II
29 Morse, Neal - ? --- GPS - Window to the soul
30 Anderson Bruford Wakeman Howe - Anderson Bruford Wakeman Howe --- Asia - Asia
31 Soft Machine - Volume Two --- Rush - 2112
32 King Crimson - Discipline --- Pendragon - The masquerade overture
33 Cardiacs - A Little Man and a House and the Whole World Window --- Can - Tago Mago
34 Star One - Space Metal --- Yes - Going for the one
35 Supertramp - Crisis? What crisis? --- Epica - Consign to oblivion

27 East of Eden - Mercator Projected --- Kayak - Starlight Dancer

ik ken East of Eden niet dus ik pas!

ik ken beiden niet dus ik pas al helemaal...

Omayyad
2-0

Waldo Jeffers schreef:
ik ken beiden niet dus ik pas al helemaal...

Blijkbaar ken ik Starlight Dancer wel... Nu ja, niet dat dat iets veranderd (slecht album overigens)

Toen ik 'Starlight Dancer' voor het eerst in TopPop kwam, zei Ad Visser de legendarische woorden: 'En wie zegt dat er in Nederland geen popmuziek gemaakt wordt.'

Alleen daarom al 2-1

Casartelli (moderator)
Waldo Jeffers schreef:
Blijkbaar ken ik Starlight Dancer wel... Nu ja, niet dat dat iets veranderd (slecht album overigens)

Ja kijk, ik wist niet dat die ook nog ergens in m'n collectie zat (zo weinig luisterde ik hem...)

Casartelli (moderator)
Dan neem ik aan dat je hem wel even opnieuw beluisterd hebt om na te gaan of je mening niet ineens fundamenteel veranderd was?

Nog zeven kwartier te gaan...

Jahoor, uiteraard, maar stemmen voor een album dat ik niet ken omdat het andere te slecht is, gaat me nu net iets te ver...

(niet dat ik verwachtte een goed Kayak-album te horen ofzo)

Casartelli (moderator)
Waldo Jeffers schreef:
Jahoor, uiteraard, maar stemmen voor een album dat ik niet ken omdat het andere te slecht is, gaat me nu net iets te ver...

Dat doe ik ook niet.

Ik was overigens ook zeer verrast over het hoge aantal mensen dat het album van Stencil Forest kende. Wel jammer dat niemand er een stem aan gaf.

De ironie druipt er wel af m'n beste... Maar wat had je verwacht? Als enkel mensen zouden stemmen die beide albums kennen zitten we midden volgend jaar hier nog.

Casartelli (moderator)
Waldo Jeffers schreef:
De ironie druipt er wel af m'n beste...

Tja, Stencil Forest is toevallig een persoonlijk troetelkindje, dus dan mag dat even he.

Casartelli (moderator)
Ok, Kayak door!

28 Styx - Paradise theater --- Queensrÿche - Operation: mindcrime II

1-0

Ik wilde je bijna op de vingers tikken, Casartelli, maar je herstelde nog net op tijd.

Leuk dat Kayak nog een ronde door mag.

2-0

Omayyad
2-2

29 Morse, Neal - ? --- GPS - Window to the soul

Gast
geplaatst: vandaag om 21:17 uur

geplaatst: vandaag om 21:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.