Muziek / Muziekgames / De grote MuMe-laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2006, 12:16 uur
titan schreef:
Okee, maar dat vind ik niet echt eerlijk t.o.v. de nummers die achteraan zijn begonnen. Vele nummers zijn daar blijven hangen, omdat enkele hoger genoteerde nummers een bijna onneembare horde bleken te zijn. Daar hebben de nieuwe nummers die in het midden instappen geen last van.
(quote)
Okee, maar dat vind ik niet echt eerlijk t.o.v. de nummers die achteraan zijn begonnen. Vele nummers zijn daar blijven hangen, omdat enkele hoger genoteerde nummers een bijna onneembare horde bleken te zijn. Daar hebben de nieuwe nummers die in het midden instappen geen last van.
Klopt, maar als je een nieuw nummer telkens verder achteraan moet beginnen is dat ook niet echt eerlijk. De nummers die in het begin zijn ingebracht hebben daar weer voordeel van.
En je hebt de mogelijkheid om een bestaand nummer uit de lijst omhoog te brengen...moet je misschien een tactisch moment voor uitkiezen zodat ie de onneembare horde wel kan nemen

Ik denk dat het systeem nooit perfect zal zijn en vind dit wel een acceptabele oplossing.
0
geplaatst: 30 november 2006, 12:17 uur
23. Daniel Lanois - Fire vs. Lou Reed - Perfect Day (nieuw)
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 november 2006, 13:14 uur
22. The Who - Baba O'Riley vs. Lou Reed - Perfect Day (nieuwe)
0-1
0-1
0
Ruby1966
geplaatst: 30 november 2006, 14:13 uur
21. The Rolling Stones - Sympathy For The Devil vs. Lou Reed - Perfect Day (nieuwe)
0
geplaatst: 30 november 2006, 14:28 uur
20. dEUS - Suds & Soda vs. Lou Reed - Perfect Day (nieuw)
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 november 2006, 14:41 uur
19. Simple Minds - Someone, Somewhere, In Summertime vs. Lou Reed - Perfect Day (nieuw)
* denotes required fields.