Muziek / Muziekgames / De grote MuMe-laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2006, 00:12 uur
herman schreef:
Ik mag denk ik een nieuwe kiezen, maar wat zijn tegenwoordig de regels?
Ik mag denk ik een nieuwe kiezen, maar wat zijn tegenwoordig de regels?
Een 3e regel is dat je vooral niet te lang moet wachten anders wordt je beurt ingepikt

0
geplaatst: 4 december 2006, 00:20 uur
Dat niet, maar ik ken het gevoel...iets met een kwartier regel of zo 

0
geplaatst: 4 december 2006, 00:22 uur
31. Smashing Pumpkins – Disarm vs. Dead Can Dance - Summoning of the Muse
actie!
actie!
0
geplaatst: 4 december 2006, 00:26 uur
3-2 (zullen we trouwens in het vervolg gewoon de regel aanhouden dat we exact 1 uur wachten).
0
geplaatst: 4 december 2006, 00:27 uur
Dan toch maar Lisa Gerrard. Er zijn (veel) betere nummers van DCD. 3-3
0
geplaatst: 4 december 2006, 00:29 uur
El Ninjo schreef:
(zullen we trouwens in het vervolg gewoon de regel aanhouden dat we exact 1 uur wachten).
(zullen we trouwens in het vervolg gewoon de regel aanhouden dat we exact 1 uur wachten).
Waarom eigenlijk? Als iemand na een kwartier nog niets post denkt ie er meestal niet aan/geeft geen prioriteit om een nieuwe te plaatsen. Waarom dan nog drie kwartier wachten? Dit houdt het tempo er een beetje in...
0
geplaatst: 4 december 2006, 00:30 uur
32. Pavement – Cut Your Hair vs. Dead Can Dance - Summoning of the Muse
0
geplaatst: 4 december 2006, 00:34 uur
Lukas schreef:
Waarom eigenlijk? Als iemand na een kwartier nog niets post denkt ie er meestal niet aan/geeft geen prioriteit om een nieuwe te plaatsen. Waarom dan nog drie kwartier wachten? Dit houdt het tempo er een beetje in...
(quote)
Dat was bij overlaatst ook niet het geval, had er al 1 klaar staan maar moest even half uurtje van m'n computer weg...knap lullig als je terugkomt en mensen hebben geen geduld opgebracht om even te wachten.
0
geplaatst: 4 december 2006, 00:41 uur
El Ninjo schreef:
Dat was bij overlaatst ook niet het geval, had er al 1 klaar staan maar moest even half uurtje van m'n computer weg...knap lullig als je terugkomt en mensen hebben geen geduld opgebracht om even te wachten.
(quote)
Nou ja... dus? Is het zo'n halszaak dan om een nieuwe neer te zetten? Dan zorg je bij de volgende dat je op het juiste moment een vijfde stem uitbrengt

0
geplaatst: 4 december 2006, 00:46 uur
Lukas schreef:
Nou ja... dus? Is het zo'n halszaak dan om een nieuwe neer te zetten? Dan zorg je bij de volgende dat je op het juiste moment een vijfde stem uitbrengt
(quote)

Juist omdat het niet zo'n halszaak is om een nieuwe neer te zetten kun je toch wel even wachten
...'t is maar een spelletje, je kunt toch wel even zonder ... geduld is een schone zaak

* denotes required fields.