MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De grote MuMe-laddercompetitie

zoeken in:

freddze schreef:
Straks moet er al een heel sterke tegenstander gevonden worden die The Crystal Ship kan verslaan. Op de duur gaan ze er niet meer voorbij geraken, vrees ik. En de meeste nummers die onderaan toegevoegd worden maken volgens mij ook geen eerlijke kans. Een song die nu nieuw toegevoegd wordt zal in ieder geval heel moelijk hebben om ooit in de top 80 te komen

Dat zal meevallen vrees ik (helaas) want anders was The Crystal Ship ook wel hoger gekomen.
Probleem is dat het nooit eerlijk is. Voeg je in het midden toe dan zakken de nummers 60 t/m 100 ook alleen maar verder weg en hebben geen enkele kans meer.

99. The Doors - The Crystal Ship (omhoog) vs. 98. Marillion - Kayleigh

1-0

El Ninjo schreef:
zakken de nummers 60 t/m 100 ook alleen maar verder weg en hebben geen enkele kans meer.

Je hebt helemaal gelijk! De oplossing is om - in plaats van nieuwe toe te voegen - battles te organiseren die nummers die het verdienen omhoog gaan duwen.
En ik zie dat jij het goede voorbeeld geeft
4-0

Ruby1966
5-0

98. The Doors - The Crystal Ship (omhoog) vs. 97. Curtis Mayfield – Pusherman

1-0

Ruby1966
5-0

97. The Doors - The Crystal Ship (omhoog) vs. 96. Dire Straits - Brothers in Arms

1-0

Ruby1966
3-0

Ruby1966
96. The Doors - the Crystal Ship (omhoog) - 95. Nick Drake - Things Behind the Sun

Ruby1966
1-0

twee geweldige nummers eigenlijk

3-1

Mojo Pin
5-1

Ruby1966
95. The Doors - Crystal Ship (omhoog) vs. 94. The Cure - Just Like Heaven

1-0

Mojo Pin
2-0

om met the viking te spreken:

333333333333333333-1

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.