MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Albums (Versie 2)

zoeken in:
Omayyad schreef:
(quote)

Ik bespeur enige frustratie... Je gaat me toch niet vertellen dat je daar last van hebt?

Het leuke van deze KO en alle KO's is dat het al dan niet door naar de volgende ronde gaan van een bepaalde plaat sterk afhankelijk is van de users die op dat ogenblik online zijn. Ik kan wel zat platen opnoemen die DSotM of welke winnaar dan ook zouden kunnen verslaan, mits op dat moment de 'juiste' users online zijn...

Voor de rest moet je maar niet vergeten dat het slechts een spelletje is en verder niet al te veel waarde aan hechten. Dat is misschien ook beter...
Hahahaha... blijkt wel duidelijk dat je mij niet kent. Boeit mij allemaal niks, maar ik ben wel zo'n treiterkop die degenen die Pink Floyd hadden gestemd even probeert te plagen... Maar toch bedankt voor je bezorgdheid

5-5 Closer

Ze gaan mooi gelijk op

Closer - Unknown Pleasures
tussenstand 5-5

6-5 dan

tondeman
nee nee 6-6

7-6 hoor!

8-8 Unknown pleasures

Lin
8-9 UP

Ruby1966
9-9

Dit was een heel wat mooiere finale geweest

En hoe lang gaan we hier nog mee door? Tot 100, 2 verschil?

tot de 10.000, 10 verschil

Nou de bedoeling was tot de 10, 2 verschil, maar het lijkt oneindig te kunnen gaan duren...

10-9

10-10

11-9, beiden weinig aan.

En nu we toch bezig zijn ( )de nummers 1 en 2 uit de top 250 zoals die al jaren lang is:

Radiohead - OK Computer vs Coldplay - A Rush of Blood to the Head

1-0

Nightrider schreef:
Finale!

David Bowie - Ziggy Stardust vs Pink Floyd - Dark Side of the Moon

Lin
4-0

Pas. Beide weinig aan.

vind beide juist wel aardig...stem voor Coldplay dan maar...
4-1 hebben ze er iig eentje

8-1

8-2

BTW: ik weet niet of er al eentje is, maar is het misschien een idee om een live-album KO te doen? zo kom je erachter wie ongeveer de beste liveband is..

frankvankesteren schreef:
8-2

BTW: ik weet niet of er al eentje is, maar is het misschien een idee om een live-album KO te doen? zo kom je erachter wie ongeveer de beste liveband is..

Is al geweest: hier.
The Wall Live van Pink Floyd (toevallig nr. 1 in mijn rotatielijst) was de winnaar.

Omayyad
frankvankesteren schreef:

Dat begrijp ik niet helemaal... Hoe kan je in hemelsnaam aan de hand van een liveplaat concluderen wat de beste liveband is?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:13 uur

geplaatst: vandaag om 04:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.