Muziek / Muziekgames / Knock Out: Albums (Versie 2)
zoeken in:
0
geplaatst: 27 januari 2007, 23:41 uur
Omayyad schreef:
Ik bespeur enige frustratie...
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar last van hebt? 
Het leuke van deze KO en alle KO's is dat het al dan niet door naar de volgende ronde gaan van een bepaalde plaat sterk afhankelijk is van de users die op dat ogenblik online zijn. Ik kan wel zat platen opnoemen die DSotM of welke winnaar dan ook zouden kunnen verslaan, mits op dat moment de 'juiste' users online zijn...
Voor de rest moet je maar niet vergeten dat het slechts een spelletje is en verder niet al te veel waarde aan hechten. Dat is misschien ook beter...
Hahahaha... blijkt wel duidelijk dat je mij niet kent. Boeit mij allemaal niks, maar ik ben wel zo'n treiterkop die degenen die Pink Floyd hadden gestemd even probeert te plagen... (quote)
Ik bespeur enige frustratie...
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar last van hebt? 
Het leuke van deze KO en alle KO's is dat het al dan niet door naar de volgende ronde gaan van een bepaalde plaat sterk afhankelijk is van de users die op dat ogenblik online zijn. Ik kan wel zat platen opnoemen die DSotM of welke winnaar dan ook zouden kunnen verslaan, mits op dat moment de 'juiste' users online zijn...
Voor de rest moet je maar niet vergeten dat het slechts een spelletje is en verder niet al te veel waarde aan hechten. Dat is misschien ook beter...

Maar toch bedankt voor je bezorgdheid 
0
geplaatst: 27 januari 2007, 23:55 uur
Ze gaan mooi gelijk op 
Closer - Unknown Pleasures
tussenstand 5-5

Closer - Unknown Pleasures
tussenstand 5-5
0
geplaatst: 28 januari 2007, 11:01 uur
tot de 10.000, 10 verschil 
Nou de bedoeling was tot de 10, 2 verschil, maar het lijkt oneindig te kunnen gaan duren...

Nou de bedoeling was tot de 10, 2 verschil, maar het lijkt oneindig te kunnen gaan duren...
0
geplaatst: 28 januari 2007, 11:55 uur
11-9, beiden weinig aan.
En nu we toch bezig zijn (
)de nummers 1 en 2 uit de top 250 zoals die al jaren lang is:
Radiohead - OK Computer vs Coldplay - A Rush of Blood to the Head
1-0
En nu we toch bezig zijn (
)de nummers 1 en 2 uit de top 250 zoals die al jaren lang is:Radiohead - OK Computer vs Coldplay - A Rush of Blood to the Head
1-0
0
geplaatst: 28 januari 2007, 12:02 uur
0
geplaatst: 28 januari 2007, 12:27 uur
vind beide juist wel aardig...stem voor Coldplay dan maar...
4-1 hebben ze er iig eentje
4-1 hebben ze er iig eentje
0
geplaatst: 28 januari 2007, 13:04 uur
8-2
BTW: ik weet niet of er al eentje is, maar is het misschien een idee om een live-album KO te doen? zo kom je erachter wie ongeveer de beste liveband is..
BTW: ik weet niet of er al eentje is, maar is het misschien een idee om een live-album KO te doen? zo kom je erachter wie ongeveer de beste liveband is..
0
geplaatst: 28 januari 2007, 13:09 uur
frankvankesteren schreef:
8-2
8-2
Is al geweest: hier.
The Wall Live van Pink Floyd (toevallig nr. 1 in mijn rotatielijst) was de winnaar.
0
Omayyad
geplaatst: 28 januari 2007, 13:11 uur
frankvankesteren schreef:
Dat begrijp ik niet helemaal... Hoe kan je in hemelsnaam aan de hand van een liveplaat concluderen wat de beste liveband is?
* denotes required fields.