MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:
eazyfan
3-2

Moeilijkste tot nu toe...

3-3 maar het is eigenlijk bijna onmogelijk.

Edris
3-4

11. Havoc Vs. Big L

1-0 (vanwege zijn veelzijdigheid, Big L heeft geen goed album gemaakt eigenlijk).

eazyfan
1-2

Social_Mask
1-3

2-3

3-3

Melle K
3-4

4-5

Kool G Rap eruit . Gift of Gab is goed, maar Kool G Rap een levende legende. Snap er niets van.

12. Cee-Lo Vs. Tech N9ne

Ken Tech N9ne niet goed genoeg.

maar Kool G Rap een levende legende

Wel een levende legende die stukken minder is dan Gift of Gab.

eazyfan
0-1

BoordAppel schreef:
(quote)

Wel een levende legende die stukken minder is dan Gift of Gab.
Onzin, heb Gift of Gab nooit de flow van Kool G Rap horen bereiken. Dat je het Blackalicious materiaal beter vind dan dat van KGR kan ik nog snappen, maar de rapper KGR is gewoon een van de grootsten ooit. En terecht.

1-1 Cee-Lo

Social_Mask
2-1

Niek schreef:
(quote)
Onzin, heb Gift of Gab nooit de flow van Kool G Rap horen bereiken.

Bereiken en er keihard overheen gaan, Kool G Rap mag de veters van Gift of Gab nog niet eens strikken.

Martino
4-1

BoordAppel schreef:
(quote)

Bereiken en er keihard overheen gaan, Kool G Rap mag de veters van Gift of Gab nog niet eens strikken.
Nou ja. Ik ga bijna denken dat je een sarcastisch spelletje speelt zo ongelofelijk vind ik wat je zegt. Wat je zegt gaat al mijn begrip te boven. Je kent 4,5,6 neem ik aan wel? Enfin, we liggen zo ver uit elkaar dat dit geen zin heeft.

kArIzMa_TuRk
13. J Rawls Vs. Jemini

BoordAppel schreef:
(quote)

Zo'n vergelijkingen kunnen niet gemaakt worden, vind ik. Kool G Rap was één van de beste MC's uit zijn glorietijd en Gift of Gab in zijn glorietijd.

Twee totaal andere periodes, andere modes, andere maatstaven...

Kurtis Blow was ook erg goed ten tijde van The Breaks, maar als een MC anno 2007 met zo'n rhymes zou afkomen, dan wordt hij weggehoond.

Ik ben fan van Kool G Rap én Gift of Gab en kan echt niet zeggen wie de beste is, want dat is allemaal erg relatief!

Anyhow, ze hebben beide een erg leuke, snelle multisyllabische flow...

De vorige K.O. was trouwens nog niet af, denk ik.

Ja, die was idd nog niet af.

Niek schreef:

Nou ja. Ik ga bijna denken dat je een sarcastisch spelletje speelt

Zou je denken?

Ik vind Kool G Rap prima, maar Gift of Gab ongeëvenaard. Bovendien wordt ik nogal moe van dat: omygod, hij is een legende dus moet ie door!!!!!1 gedoe.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:28 uur

geplaatst: vandaag om 12:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.