Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2007, 21:36 uur
Inderdaad. Maar met 5-4 eruit tegen Q-Tip is geen schande. Ik vind ze erg gewaagd aan elkaar (hoewel ik wel voor Rakim had gekozen)
0
geplaatst: 28 mei 2007, 21:45 uur
Rakim , Rakim , Rakim... 
dolle sensatie hier op deze K.O. ...
Precies als AC Milan laatste zou eindigen van hun groep in de 1e ronde van de CL volgend jaar.
Maar ja... Q Tip eruit zou ook jammer geweest zijn. Maar Rakim was toch wel de topfavoriet voor mijn part.

dolle sensatie hier op deze K.O. ...
Precies als AC Milan laatste zou eindigen van hun groep in de 1e ronde van de CL volgend jaar.
Maar ja... Q Tip eruit zou ook jammer geweest zijn. Maar Rakim was toch wel de topfavoriet voor mijn part.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 21:45 uur
3-2
Trugoy staat trouwens voor Yogurt achterstevoren. Dat hoorde ik gisteren in een filmpje van De La Soul. En Posndous staat voor Sop Sound.
Trugoy staat trouwens voor Yogurt achterstevoren. Dat hoorde ik gisteren in een filmpje van De La Soul. En Posndous staat voor Sop Sound.
0
geplaatst: 28 mei 2007, 22:16 uur
Osiris Apis schreef:
3-2
3-2
Dat was -naar 't schijnt- zijn DJ-naam. Yoghurt was gewoon de lievelingskost van Dove

* denotes required fields.