MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:
Social_Mask schreef:
Ik zie dat nu pas..
Zeer spijtig van Rakim.

Inderdaad. Maar met 5-4 eruit tegen Q-Tip is geen schande. Ik vind ze erg gewaagd aan elkaar (hoewel ik wel voor Rakim had gekozen)

2-1

Rakim , Rakim , Rakim...

dolle sensatie hier op deze K.O. ...
Precies als AC Milan laatste zou eindigen van hun groep in de 1e ronde van de CL volgend jaar.

Maar ja... Q Tip eruit zou ook jammer geweest zijn. Maar Rakim was toch wel de topfavoriet voor mijn part.

3-1

3-2

Trugoy staat trouwens voor Yogurt achterstevoren. Dat hoorde ik gisteren in een filmpje van De La Soul. En Posndous staat voor Sop Sound.

Social_Mask
4-3

Osiris Apis schreef:
3-2

Trugoy staat trouwens voor Yogurt achterstevoren. Dat hoorde ik gisteren in een filmpje van De La Soul. En Posndous staat voor Sop Sound.

Dat was -naar 't schijnt- zijn DJ-naam. Yoghurt was gewoon de lievelingskost van Dove

Melle K
4-5

Melle K
17. Roots Manuva Vs. Big Daddy Kane

0-1

0-2

0-3

cortez
0-4

cortez
18. Slimkid 3 Vs. Louis Logic

Harco
1-0.

4-1

19. Pigeon John Vs. Eligh

1-0

cortez
4-0

vind beide maar matig eigenlijk

eazyfan
5-0

eazyfan
20. Chino XL Vs. 2Pac
0-1

Improvision
1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 09:26 uur

geplaatst: vandaag om 09:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.