Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juni 2007, 16:00 uur
Nja, met Big L is er wat mij betreft een potentiële winnaar uitgeschakeld, maar Chuck D verdient wel naar de volgende ronde te gaan....
0
geplaatst: 4 juni 2007, 16:55 uur
Tonedeff heeft een geweldige flow maar ik vind dat hij weinig toptracks heeft. Op Love Ain't en Peruvian Cocaine is hij heel goed. Maar Deck op Guillotine, Triumph, Above The Clouds, CREAM, Bring Da Ruckus, Protect Ya Neck.
0
geplaatst: 4 juni 2007, 17:02 uur
P Jay schreef:
Nja, met Big L is er wat mij betreft een potentiële winnaar uitgeschakeld, maar Chuck D verdient wel naar de volgende ronde te gaan....
Behoort ook tot mijn 5 favoriete MC's
0
geplaatst: 4 juni 2007, 18:05 uur
3 - 1
Vind Prince Po toch altijd wat in de schaduw van Paroahe op de O.K.albums.... kan ook aan mij liggen.
Vind Prince Po toch altijd wat in de schaduw van Paroahe op de O.K.albums.... kan ook aan mij liggen.
0
Social_Mask
geplaatst: 4 juni 2007, 18:27 uur
P Jay schreef:
3 - 1
3 - 1
Dat vind ik ook wel, maar ikzelf heb niks met AZ. Niet mijn rapper.
0
geplaatst: 4 juni 2007, 18:51 uur
P Jay schreef:
3 - 1
3 - 1
Ja, maar dat zou AZ ook staan als hij met Pharaohe zou rappen

0
geplaatst: 4 juni 2007, 19:40 uur
herbertwest schreef:
(quote)

Ja inderdaad, maar vond altijd dat hij beetje een afkooksel was van Pharaohe, maar goed.... ik stemde op AZ, punt, andere lijn.

Prince Po vind ik ook wel dope, hoor.
* denotes required fields.