MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:

Nja, met Big L is er wat mij betreft een potentiële winnaar uitgeschakeld, maar Chuck D verdient wel naar de volgende ronde te gaan....

11. Tonedeff Vs. Inspectah Deck

2-2

Kom op zeg

2-3

cortez
2-4

Statiegeld schreef:
2-2

Kom op zeg

Vind Tonedeff toch op alle punten beter/sterker dan Deck.

12. Common Vs. Cage

Improvision
1-0

Tonedeff heeft een geweldige flow maar ik vind dat hij weinig toptracks heeft. Op Love Ain't en Peruvian Cocaine is hij heel goed. Maar Deck op Guillotine, Triumph, Above The Clouds, CREAM, Bring Da Ruckus, Protect Ya Neck.

cortez
2-0

P Jay schreef:
Nja, met Big L is er wat mij betreft een potentiële winnaar uitgeschakeld, maar Chuck D verdient wel naar de volgende ronde te gaan....

Behoort ook tot mijn 5 favoriete MC's

13. Prince Po Vs. AZ

1-0

Kos
2-0

Social_Mask
3-0 zeker
Tonedeff en Big L eruit...kutje zeg.

3 - 1

Vind Prince Po toch altijd wat in de schaduw van Paroahe op de O.K.albums.... kan ook aan mij liggen.

Social_Mask
P Jay schreef:
3 - 1

Vind Prince Po toch altijd wat in de schaduw van Paroahe op de O.K.albums.... kan ook aan mij liggen.

Dat vind ik ook wel, maar ikzelf heb niks met AZ. Niet mijn rapper.

P Jay schreef:
3 - 1

Ja, maar dat zou AZ ook staan als hij met Pharaohe zou rappen

cortez
5-1

cortez
14. Canibus Vs. Andre 3000

0-1

herbertwest schreef:
(quote)

Ja, maar dat zou AZ ook staan als hij met Pharaohe zou rappen

Ja inderdaad, maar vond altijd dat hij beetje een afkooksel was van Pharaohe, maar goed.... ik stemde op AZ, punt, andere lijn.

Prince Po vind ik ook wel dope, hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:24 uur

geplaatst: vandaag om 09:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.