MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:

Dan mag díe van mij (uiteraard) winnen .

cortez schreef:
4-1

Man, man, man, Common verliest van MF Doom ...
Ik kan MF zo moeilijk waarderen als rapper; ik begrijp
enerzijds dat hij 'iets' heeft wat anderen niet hebben, maar
zoooo monotoon flowen, plus z'n teksten zijn doorgaans wel leuk
gevonden maar toch wel wat artsy-fartsy; om maar te zeggen:
Man, man, man, Common verliest van MF Doom.

De saaie flow zou ik misschien nog wel eens kunnen gaan waarderen, daar moet je misschien gewoon aan wennen (kan DangerDoom wel waarderen), maar zijn teksten hebben geen enkele inhoud, gewoon een beetje rijmend gelul. Het is veel moeilijker om zinnige dingen en mooie verhalen in je nummers te verwerken.

Volgende ronde dacht ik dan maar!

tot de 7, 2 verschil

1. MF Doom Vs. Aesop Rock
2. Notorious BIG Vs. Gift of Gab
3. Inspectah Deck Vs. Method Man
4. Gza Vs. Del The Funky Homosapien
5. Raekwon Vs. Nas
6. Masta Ace Vs. Talib Kweli
7. Eminem Vs. Ghostface Killah
8. Mos Def Vs. Big Daddy Kane

1. MF Doom Vs. Aesop Rock

pff, moeilijk

Social_Mask
3-0

Jezus man. Common eruit tegen Doom.

Ronde 5 was mijn ideale finale geweest. Helaas moet een van beide nu al weg. Dit is wel een leuke knock-out met veel verassingen. Namen als Big Daddy Kane, Doom en Del The Funky Homosapien er nog in terwijl Chuck D, Kool G Rap, Rakim, Q-Tip, KRS-One en Common er al uit liggen.

Social_Mask
En 2Pac..

Common eruit tegen DOOM?!? Eerst GZA eruit tegen Q-Tip, en nu dit!! Echt niet te geloven.. Doom zal nooit, maar dan ook nooit in staat zijn iets als The Corner of I Used to Love HER te droppen. Verder zal Doom nooit, maar dan ook nooit, live zo goed zijn als Common. Ik ben echt verbijsterd dat er minimaal 6 mensen zijn die Doom beter vinden... Enfin, nu maar zorgen dat er niet nog meer zieke dingen gebeuren.

4-2

Statiegeld schreef:
Namen als Big Daddy Kane, Doom en Del The Funky Homosapien er nog in terwijl Chuck D, Kool G Rap, Rakim, Q-Tip, KRS-One en Common er al uit liggen.

De mensen die eruit liggen zijn niet van de minste, volledig mee akkoord! Maar DOOM en BDK zijn ook écht wel grote namen, hoor!
Del vind ik dan eerder wat tweederangs, maar nog steeds erg dope!

Vooral Q-Tip, KRS 1 en Rakim mochten er nog niet uitgeweest zijn!!!

Edris
5-2

cortez
tja, nu zal ik nog voor Doom moeten stemmen ook

6-2

Opvallend hoeveel Wu members nog vertegenwoordigd zijn;
vijf op zestien!

cortez schreef:

Opvallend hoeveel Wu members nog vertegenwoordigd zijn;
vijf op zestien!

Ongelooflijk ja, dat uit een groepje van 9 jongens uit Staten Island vijf van de zestien beste MC's vertegenwoordigen.

2. Notorious BIG Vs. Gift of Gab

1-0

Gift of Gab mag er wel een keer uitgegooid worden. Hij heeft een leuke flow maar hij maakt totaal geen impact op mij zoals een Ghostface of Nas.

Kos
3-1

cortez
4-1

7-2 (nu Aesop er ook uit tegen Doom, misschien moet ik hem nog eens een kans geven )

3. Inspectah Deck Vs. Method Man

1-0

Edris
3-0

3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 21:00 uur

geplaatst: vandaag om 21:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.