Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 10 juni 2007, 18:56 uur
7-7
MF DOOM is een genius, Mos Def niet. Toch ben ik best onder de indruk van Mos, maar hij wordt nu eenmaal opgegeten door een mc als Common. Vraag me niet wat dat met MF heeft te maken, maar ik heb hem altijd de betere gevonden uit de Com-Mos-Talib-hoek. De rest vond ik altijd maar wat overschat ...
MF DOOM is een genius, Mos Def niet. Toch ben ik best onder de indruk van Mos, maar hij wordt nu eenmaal opgegeten door een mc als Common. Vraag me niet wat dat met MF heeft te maken, maar ik heb hem altijd de betere gevonden uit de Com-Mos-Talib-hoek. De rest vond ik altijd maar wat overschat ...
0
Akonner
geplaatst: 10 juni 2007, 19:26 uur
Volgende Rond (tot de 9, met 2 verschil)
1. MF Doom (vs.) Notorious BIG
2. Inspectah Deck (vs.) Nas
1. MF Doom (vs.) Notorious BIG
2. Inspectah Deck (vs.) Nas
0
geplaatst: 10 juni 2007, 19:33 uur
0-2 Heb het niet zo op Biggie, maar vind halve finale wel genoeg voor MF Lullaby.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 10 juni 2007, 19:35 uur
Biggie is nog altijd de koning van de Hip-Hop scène. Tis over met Doom.
1-2
1-2
0
geplaatst: 10 juni 2007, 19:47 uur
Dr.Greenthump schreef:
DOOM veel interessanter dan Mos Def, maarja Biggie he ...
DOOM veel interessanter dan Mos Def, maarja Biggie he ...
Het wordt steeds ingewikkelder
Deze uitspraken in combinatie met de stemming is nog minder steekhoudend dan de teksten van MF.
0
geplaatst: 10 juni 2007, 19:49 uur
MJ_DA_MAN schreef:

(quote)

Sorry, heb gisteren Madvillain nog weer geprobeerd, maar de briljantheid kon ik alleen ontdekken in het instrumentale 'Supervillain Theme' en 'Americas Most Blunted' (met een ijzersterke Quasimoto-verse)
0
geplaatst: 10 juni 2007, 19:53 uur
Ik heb ook ''maar'' een 3,5* staan voor die plaat, maar de Viktor Vaughn-platen en de DANGERMOUSE-plaat vond ik toch wel érg goed
. En dat voornamelijk door DOOM's genialiteit. Maar goed, smaak hè.
0
geplaatst: 10 juni 2007, 20:01 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik heb ook ''maar'' een 3,5* staan voor die plaat, maar de Viktor Vaughn-platen en de DANGERMOUSE-plaat vond ik toch wel érg goed
. En dat voornamelijk door DOOM's genialiteit. Maar goed, smaak hè.Heb ik ook allebei een 4 staaan geloof ik (misschien zelfs een 4.5 voor DD), maar ik vind dat op die platen de producties en gastartiesten (op DD vooral) en de sfeer (op VV vooral) de show stelen, eigenlijk geen moment de raps van MF.
Erger wordt het wanneer ik de teksten erbij pak, die qua rijmschema en klanken misschien erg goed in elkaar zitten. Maar waar veel mensen creativiteit zien kan ik alleen maar constateren dat hij helemaal niks te melden heeft en het eigenlijk niet meer uitmaakt wat hij zegt:
Jump 'em in like jump rope, double dutch
Then turn on the mic with a thumb stroke, subtle touch
Cuddle clutch, is this thing on?
Like the fling with Mrs. King Kong, this spring gone?
Sing a song of slaphappy crappiness
He came to blow like it was strapped to his nappy chest
Surely I jest, the best on a wireless mic
Not an eye test, yet I di-gress
But why stress? Try and remember when
Maybe bit the tender skin-ned babysitter Gwendolyn
The type to hit and run and go tell a friend
0
Social_Mask
geplaatst: 10 juni 2007, 20:16 uur
0-5 Kweli eruit, jammer. Biggie mag wel van me winnen nu. Maar mijn nummer 1 is toch wel 2Pac, 2 Eminem, 3 Vinnie, 4 Kweli, 5 Mos Def/Common. Begin Common steeds meer te waarderen.
0
geplaatst: 10 juni 2007, 20:19 uur
Mijn top lag er allemaal al veel te snel uit: Aesop Rock, Prodigy, Slug, Sage Francis, Cage, Illogic. Guru, Vinnie Paz.
* denotes required fields.