MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:
eazyfan
17 58. Necro - 77. Chino XL
0-1

Kos
0-2

2-3

Dälek er al uit, mafkezen.

Beide vind ik niet zo goed

2-4

18 39. Notorious BIG - 186. Wyclef Jean

1-0

2-0...

Koenr schreef:
Dälek er al uit, mafkezen.

Inderdaad

3-1 Maar BIG zal wel winnen.

5 - 1

19 22. Dr Dre - 193. Vordul Mega

Reijersen schreef:
(quote)

Inderdaad

Vind ik absoluut niet verbazend. Van Dälek heb ik weliswaar 2 albums op 4* staan, en ik vind ze ook echt erg goed, maar van rapper Dälek's rap-skills of flow moeten ze het echt niet hebben. Dälek is een groep apart, waarbij het veel meer dan bij andere hiphop om de muziek draait. De raps liggen er overheen, maar domineren totaal niet. Ze zijn dan ook behoorlijk eentonig(niet negatief bedoeld)

Kos
Precies.

Gyzzz schreef:
(quote)

Vind ik absoluut niet verbazend. Van Dälek heb ik weliswaar 2 albums op 4* staan, en ik vind ze ook echt erg goed, maar van rapper Dälek's rap-skills of flow moeten ze het echt niet hebben. Dälek is een groep apart, waarbij het veel meer dan bij andere hiphop om de muziek draait. De raps liggen er overheen, maar domineren totaal niet. Ze zijn dan ook behoorlijk eentonig(niet negatief bedoeld)

Dat maakt het in mijn ogen dan ook een v/d meest interessante hiphop-projecten, en daarmee Dälek een v/d interessantste rappers.

Meneer Cooper is er jammergenoeg ook al uit zie ik, erg leuke rapper. Ik hoop maar op Aesop of MF Doom dan.

Akonner
4-2

eazyfan
5-2

eazyfan
20 241. Vieze Fur - 181. Afu-Ra

eazyfan
0-2 ben geen al te grote fan van allebei.

Akonner
Ondanks (of mede door):

Koetjesrepen in mijn huis, koetjesrepen in mijn vacht koetjesrepen in mijn buik, koetjesrepen komen hard etc.

een hele dikke 0-3!!!!

Akonner
Kennen ze in Belgie ook Vieze Fur?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:08 uur

geplaatst: vandaag om 20:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.