Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2007, 17:58 uur
Reijersen schreef:
Inderdaad 
(quote)
Inderdaad 
Vind ik absoluut niet verbazend. Van Dälek heb ik weliswaar 2 albums op 4* staan, en ik vind ze ook echt erg goed, maar van rapper Dälek's rap-skills of flow moeten ze het echt niet hebben. Dälek is een groep apart, waarbij het veel meer dan bij andere hiphop om de muziek draait. De raps liggen er overheen, maar domineren totaal niet. Ze zijn dan ook behoorlijk eentonig(niet negatief bedoeld)
0
geplaatst: 12 mei 2007, 18:51 uur
Gyzzz schreef:
Vind ik absoluut niet verbazend. Van Dälek heb ik weliswaar 2 albums op 4* staan, en ik vind ze ook echt erg goed, maar van rapper Dälek's rap-skills of flow moeten ze het echt niet hebben. Dälek is een groep apart, waarbij het veel meer dan bij andere hiphop om de muziek draait. De raps liggen er overheen, maar domineren totaal niet. Ze zijn dan ook behoorlijk eentonig(niet negatief bedoeld)
(quote)
Dat maakt het in mijn ogen dan ook een v/d meest interessante hiphop-projecten, en daarmee Dälek een v/d interessantste rappers.
Meneer Cooper is er jammergenoeg ook al uit zie ik, erg leuke rapper. Ik hoop maar op Aesop of MF Doom dan.
0
Akonner
geplaatst: 12 mei 2007, 19:22 uur
Ondanks (of mede door):
Koetjesrepen in mijn huis, koetjesrepen in mijn vacht koetjesrepen in mijn buik, koetjesrepen komen hard etc.
een hele dikke 0-3!!!!
Koetjesrepen in mijn huis, koetjesrepen in mijn vacht koetjesrepen in mijn buik, koetjesrepen komen hard etc.
een hele dikke 0-3!!!!
* denotes required fields.