MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:

Akonner
0-3 (ondanks My Lifestyle wat ik een heerlijk nummer vind)

0-4 al vind ik K-Os nou niet echt een rapper.

Harco
Akonner schreef:
Snap niet waarom een rapper als Slim Thug erin staat terwijl The Bone Thugs N Harmony rappers niet in de lijst staan.

3-0! En dan vind ik Jeru nog niet eens goed.

Hou op, jij was degene die Kempi er zo nodig in moest hebben.

1-4.

Akonner
En ik was niet de enige. Ook tegenstanders van Kempi konde er mee leven dat hij er in kwam, hij heeft in ieder geval veel reacties op zijn album. En ja ik vind het een foute rapper maar ik vind het mooie muziek.

Jean Grae tegen U-God eruit . Kom op zeg, U-God is matig. Niet iedereen van de Wu is heilig.

1-5

Ook tegenstanders van Kempi konde er mee leven dat hij er in kwam,

Volgens mij heb jij helemaal eigenhandig besloten om SpaceKees eruit te gooien en Kempi erin te zetten, maar ik kan me vergissen. Echt veel maakte het me inderdaad niet uit omdat ze waarschijnlijk beide geen ronde verder zouden komen.

Akonner
Overdrijven is idd ook een vak appart er waren 2 mensen met mij eens: Social en Karizma.

Akonner
37 218. Qwel - 46. Gift of Gab

pas

0-1

Ongeëvenaard.

Harco
0-3.

eazyfan
0-4

0-5
Jammer Qwel vind ik ook een goede mc. Goede teksten. Alleen zijn stem en flow vind ik niet echt aangenaam.

38 108. Kool Keith - 70. Common
0-1

0-2!!! Mag wel winnen van mij

eazyfan
0-3

Martino
0-4

1-4

Ik vind dat -albums buiten beschouwing gelaten- Kool Keith echt duidelijk een stukken betere rapper is.

Common maakt betere muziek maar Kool Keith is de betere MC.

2-4

ik durf Kool Keith de genadeslag niet geven ... Vind ze beide echt goed en legendarisch! (pas)

2-5

Common is een van de beste van allemaal.

39 57. Sean Price - 42. Slick Rick

0-1

Kos
3-5 .

Kos
0-2

0-2 Slick

1-3

Martino
1-5

Martino
40 6. Raekwon - 204. Dres

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.