Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
Akonner
geplaatst: 14 mei 2007, 19:30 uur
0-3 (ondanks My Lifestyle
wat ik een heerlijk nummer vind)
wat ik een heerlijk nummer vind)
0
Harco
geplaatst: 14 mei 2007, 19:39 uur
Akonner schreef:
Snap niet waarom een rapper als Slim Thug erin staat terwijl The Bone Thugs N Harmony rappers niet in de lijst staan.
3-0! En dan vind ik Jeru nog niet eens goed.
Snap niet waarom een rapper als Slim Thug erin staat terwijl The Bone Thugs N Harmony rappers niet in de lijst staan.
3-0! En dan vind ik Jeru nog niet eens goed.
Hou op, jij was degene die Kempi er zo nodig in moest hebben.
1-4.
0
Akonner
geplaatst: 14 mei 2007, 19:41 uur
En ik was niet de enige. Ook tegenstanders van Kempi konde er mee leven dat hij er in kwam, hij heeft in ieder geval veel reacties op zijn album. En ja ik vind het een foute rapper maar ik vind het mooie muziek.
0
geplaatst: 14 mei 2007, 19:44 uur
Jean Grae tegen U-God eruit
. Kom op zeg, U-God is matig. Niet iedereen van de Wu is heilig.
1-5
Volgens mij heb jij helemaal eigenhandig besloten om SpaceKees eruit te gooien en Kempi erin te zetten, maar ik kan me vergissen. Echt veel maakte het me inderdaad niet uit omdat ze waarschijnlijk beide geen ronde verder zouden komen.
. Kom op zeg, U-God is matig. Niet iedereen van de Wu is heilig.1-5
Ook tegenstanders van Kempi konde er mee leven dat hij er in kwam,
Volgens mij heb jij helemaal eigenhandig besloten om SpaceKees eruit te gooien en Kempi erin te zetten, maar ik kan me vergissen. Echt veel maakte het me inderdaad niet uit omdat ze waarschijnlijk beide geen ronde verder zouden komen.
0
Akonner
geplaatst: 14 mei 2007, 19:55 uur
Overdrijven is idd ook een vak appart
er waren 2 mensen met mij eens: Social en Karizma.
er waren 2 mensen met mij eens: Social en Karizma.
0
geplaatst: 14 mei 2007, 20:35 uur
0-5
Jammer Qwel vind ik ook een goede mc. Goede teksten. Alleen zijn stem en flow vind ik niet echt aangenaam.
Jammer Qwel vind ik ook een goede mc. Goede teksten. Alleen zijn stem en flow vind ik niet echt aangenaam.
0
geplaatst: 14 mei 2007, 21:07 uur
1-4
Ik vind dat -albums buiten beschouwing gelaten- Kool Keith echt duidelijk een stukken betere rapper is.
Ik vind dat -albums buiten beschouwing gelaten- Kool Keith echt duidelijk een stukken betere rapper is.
0
geplaatst: 14 mei 2007, 21:28 uur
ik durf Kool Keith de genadeslag niet geven ... Vind ze beide echt goed en legendarisch! (pas)
* denotes required fields.