MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers

zoeken in:
Harco
Statiegeld schreef:
Aangezien toch niemand die Awol One kent kunnen we die er net zo goed direct uitkicken. Schiet niet op zo

0-4

Ik ken 'm wel? En waarom stem je als je de ander niet kent? Misschien is AWOL wel beter dan A-Plus?

Niek schreef:
(quote)
Ik wist niet dat het die gast uit Souls of Mischief was. Ik zat te denken aan Enjoy Yourself. Is dat dezelfde?
In ieder geval moet ik me mening bijstellen, want Souls of Mischief zijn erg goed. Alhoewel ik niet zeker weet wie van de mc's nu A-Plus is, vind ik geen van hen slecht dus A-Plus ook niet. En als dat dezelfde is als van Enjoy Yourself dan zou dat erg spijtig zijn.

Juist... die heette ook zo, maar dat werd als A+ geschreven, maar neen, ben 100% zeker dat het niet dezelfde "MC's" zijn...

stemmers gezocht...

Social_Mask
Jah, omdat we stemmers zoeken, zal ik maar stemmen. Uitgaand op 5 nrs die ik ken van Awol One:

2-5

Social_Mask
44 35. Buckshot - 96. Styles P

1-0

kArIzMa_TuRk
2-1

cortez
3-1

Harco
4-1.

Melle K
5-1

Melle K
45 76. DMX - 33. Lord Finesse

0-1

cortez
0-3

0-4

Akonner
1-4

46 103. CL Smoothe - 89. Kanye West

0-1

Akonner
0-2

Het is C.L. Smooth .

Hmm, moeilijk deze. Vind beiden als MC niet echt bijzonder klinken. Smooth is de meest eentonige MC ooit als je het mij vraagt. Ik stem toch voor Kanye.

0-3

cortez
1-4

Vind Kanye een persoonlijker en meer eigen stemgeluid
en type flow brengen; is echter geen getalenteerde mc.
C.L. Smooth mag dan wel een betere rapper zijn, ik vind
hem toch heel standaard klinken, waardoor hij vaak weinig
meerwaarde brengt aan een song.

eazyfan
1-5

kArIzMa_TuRk
1-6

kArIzMa_TuRk
47 67. The Game - 107. Cormega

kArIzMa_TuRk
1-0 One Blood!

eazyfan
1-1 @ kArIzMa_TuRk

Kos
2-1

cortez
3-1

4-2 . Wat is jullie probleem?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:39 uur

geplaatst: vandaag om 07:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.