Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 15 mei 2007, 20:09 uur
Statiegeld schreef:
Aangezien toch niemand die Awol One kent kunnen we die er net zo goed direct uitkicken. Schiet niet op zo
0-4
Aangezien toch niemand die Awol One kent kunnen we die er net zo goed direct uitkicken. Schiet niet op zo
0-4
Ik ken 'm wel? En waarom stem je als je de ander niet kent? Misschien is AWOL wel beter dan A-Plus?
0
geplaatst: 15 mei 2007, 21:12 uur
Niek schreef:
In ieder geval moet ik me mening bijstellen, want Souls of Mischief zijn erg goed. Alhoewel ik niet zeker weet wie van de mc's nu A-Plus is, vind ik geen van hen slecht dus A-Plus ook niet. En als dat dezelfde is als van Enjoy Yourself dan zou dat erg spijtig zijn.
(quote)
Ik wist niet dat het die gast uit Souls of Mischief was. Ik zat te denken aan Enjoy Yourself. Is dat dezelfde? In ieder geval moet ik me mening bijstellen, want Souls of Mischief zijn erg goed. Alhoewel ik niet zeker weet wie van de mc's nu A-Plus is, vind ik geen van hen slecht dus A-Plus ook niet. En als dat dezelfde is als van Enjoy Yourself dan zou dat erg spijtig zijn.
Juist... die heette ook zo, maar dat werd als A+ geschreven, maar neen, ben 100% zeker dat het niet dezelfde "MC's" zijn...

0
Social_Mask
geplaatst: 16 mei 2007, 06:43 uur
Jah, omdat we stemmers zoeken, zal ik maar stemmen. Uitgaand op 5 nrs die ik ken van Awol One:
2-5
2-5
0
geplaatst: 16 mei 2007, 12:46 uur
Het is C.L. Smooth
.
Hmm, moeilijk deze. Vind beiden als MC niet echt bijzonder klinken. Smooth is de meest eentonige MC ooit als je het mij vraagt. Ik stem toch voor Kanye.
0-3
.Hmm, moeilijk deze. Vind beiden als MC niet echt bijzonder klinken. Smooth is de meest eentonige MC ooit als je het mij vraagt. Ik stem toch voor Kanye.
0-3
0
cortez
geplaatst: 16 mei 2007, 12:56 uur
1-4
Vind Kanye een persoonlijker en meer eigen stemgeluid
en type flow brengen; is echter geen getalenteerde mc.
C.L. Smooth mag dan wel een betere rapper zijn, ik vind
hem toch heel standaard klinken, waardoor hij vaak weinig
meerwaarde brengt aan een song.
Vind Kanye een persoonlijker en meer eigen stemgeluid
en type flow brengen; is echter geen getalenteerde mc.
C.L. Smooth mag dan wel een betere rapper zijn, ik vind
hem toch heel standaard klinken, waardoor hij vaak weinig
meerwaarde brengt aan een song.
* denotes required fields.