Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers
zoeken in:
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 mei 2007, 16:05 uur
ken Black Thought niet
(waarom zijn er zoveel onbekende rappers toegevoegd? word er gek van
)
)
0
geplaatst: 21 mei 2007, 16:08 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
ken Black Thought niet
)
ken Black Thought niet
)Black Thought is de belangrijkste rapper van The Roots. Niet echt onbekend dus.
0-3
0
geplaatst: 21 mei 2007, 16:10 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
ken Black Thought niet
)
ken Black Thought niet
)Sorry hoor, maar ik denk dat je de enige hier in deze K.O. bent die Black Thought níet kent
.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 16:16 uur
0-4
Hoewel Black Thought natuurlijk wel een stuk constanter is dan Nas.
Hoewel Black Thought natuurlijk wel een stuk constanter is dan Nas.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 mei 2007, 16:17 uur
Oh kijk, The Roots zegt me wel weer wat. Hij is daar dus lid van. Naam zei me niks.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 16:19 uur
Psych heeft een goed punt. Nas op zijn best is een stuk beter dan Black Thought, maar gemiddeld genomen over hun carrieres heeft Black Thought naar mijn mening een hoger niveau. Daar komt nog bij dat Nas al 0-4 voor staat, dus:
1-4
1-4
0
geplaatst: 21 mei 2007, 18:09 uur
1-2
Vind Othello muzikaal beter dan echt als rapper. Dan luister ik ietsje liever naar Extince.
Vind Othello muzikaal beter dan echt als rapper. Dan luister ik ietsje liever naar Extince.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 18:37 uur
Othello is tof, maar Extince is toffer. Gewoon stemmen psychonaatje.
2-3
2-3
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 mei 2007, 18:45 uur
BoordAppel schreef:
Gewoon stemmen psychonaatje.
mag toch niet? je moet beide personen kennenGewoon stemmen psychonaatje.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 18:48 uur
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen, al stem ik meestal ook als ik ze beide ken.
Waar ken jij Othello trouwens van?
0
geplaatst: 21 mei 2007, 18:50 uur
Ik vind eigenlijk ook dat je niet moet stemmen als je ze niet beiden kent. Wat is een stem waard als die nergens op gebaseerd is?
0
geplaatst: 21 mei 2007, 18:53 uur
Dat ligt er dus aan. Ik ken bijvoorbeeld eigenlijk niets van Young Buck, maar als hij tegen Aesop Rock komt te staan stem ik daar toch op omdat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen dat ik Young Buck een stuk slechter vind.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 19:02 uur
BoordAppel schreef:
Dat ligt er dus aan. Ik ken bijvoorbeeld eigenlijk niets van Young Buck, maar als hij tegen Aesop Rock komt te staan stem ik daar toch op omdat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen dat ik Young Buck een stuk slechter vind.
Ok, maar van Young Buck weet je wie het is, en wat voor type rapper het is. Als je echt geen idee hebt wie het is, dan moet je niet stemmen, want dan zou het zomaar kunnen dat het in potentie je favoriete rapper is. Eigenlijk is het zoals je zelf zegt: omdat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen. Dán kan het.Dat ligt er dus aan. Ik ken bijvoorbeeld eigenlijk niets van Young Buck, maar als hij tegen Aesop Rock komt te staan stem ik daar toch op omdat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen dat ik Young Buck een stuk slechter vind.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 mei 2007, 19:07 uur
BoordAppel schreef:
ik had een Othello-freak vriend, toen ik bij hem was liet hij mij een paar nummers van hem horen.Waar ken jij Othello trouwens van?
Wat Niek zegt klopt!
en nu ontopic:
2-3
0
Social_Mask
geplaatst: 21 mei 2007, 19:16 uur
Freak? Hij heeft maar 1 album uitgebracht..
(oké, wel samenwerkingen maar daar valt hij niet echt op)
(oké, wel samenwerkingen maar daar valt hij niet echt op)
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 mei 2007, 19:21 uur
Begin 2006 had ik een Poolse jongen ontmoet die gewoon zijn gek was (misschien nu nogsteeds). Heb hem al lang niet meer gesproken.
0
Social_Mask
geplaatst: 21 mei 2007, 19:34 uur
Ik bedoelde, dat als Othello-freak, hij niet echt veel van hem kon beluisteren. Steeds hetzelfde. Maar dits off topic..
0
geplaatst: 21 mei 2007, 20:04 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Begin 2006 had ik een Poolse jongen ontmoet die gewoon zijn gek was (misschien nu nogsteeds). Heb hem al lang niet meer gesproken.
Een Poolse Othello-fan
....* denotes required fields.