Muziek / Muziekgames / Goed of slecht? (+ of - )
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2007, 17:58 uur
Vind dit maar een nutteloos spel. Het gaat nergens heen en voorspelbaar bovendien. Alle artiesten die tamelijk onbekend zijn scoren een plusje en alles wat bekend is scoort een min (zie Coldplay). Veel plezier nog hier, maar voor mij hoeft dit spel niet.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:09 uur
musicfriek schreef:
Vind dit maar een nutteloos spel. Het gaat nergens heen en voorspelbaar bovendien. Alle artiesten die tamelijk onbekend zijn scoren een plusje en alles wat bekend is scoort een min (zie Coldplay). Veel plezier nog hier, maar voor mij hoeft dit spel niet.
Beetje onzin eigenlijk hoor.
Bij Colplay was het 9+ en 10 -. En beeeeetje jammer dat je dan zegt dat 'alles wat bekend is een min scoort.' Als dat het geval zou zijn, zou het 0+ zijn.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:15 uur
miepke schreef:
Bij Colplay was het 9+ en 10 -. En beeeeetje jammer dat je dan zegt dat 'alles wat bekend is een min scoort.' Als dat het geval zou zijn, zou het 0+ zijn.
Vind ik niet. Je kunt nu al ontzettend voorspellen wat uiteindelijk een min gaat scoren omdat het niet MuMe-verantwoordelijk is. Bands als U2, Toto en de meeste R&B artiesten zie ik geen plus scoren hier. Dus totaal nutteloos wat mij betreft. Het predikaat slecht verdiend geen enkele artiest in mijn ogen. Is allemaal zo negatief.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:17 uur
musicfriek schreef:
Vind ik niet. Je kunt nu al ontzettend voorspellen wat uiteindelijk een min gaat scoren omdat het niet MuMe-verantwoordelijk is. Bands als U2, Toto en de meeste R&B artiesten zie ik geen plus scoren hier. Dus totaal nutteloos wat mij betreft. Het predikaat slecht verdiend geen enkele artiest in mijn ogen. Is allemaal zo negatief.
(quote)
inderdaad een beetje kort door de bocht,maar je kan een band gewoon niks vinden toch?
0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:18 uur
7+, 0-
Ze zijn dan ook geen plusje waard.
musicfriek schreef:
(quote)
Ze zijn dan ook geen plusje waard.

0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:20 uur
schizodeclown schreef:
inderdaad een beetje kort door de bocht,maar je kan een band gewoon niks vinden toch?
Dat doet niet zo ter zake denk ik, men stemt een artiest wat "not done" is sowieso wel weg.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:21 uur
Dit is nu precies wat ik bedoel. Enfin, leuk geweest, have fun hier

0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:23 uur
Ik mag ze toch wel gewoon geen plusje waard vinden?
Zal verder wel meevallen denk ik, merendeel hier stemt gewoon naar z'n eigen smaak, niet naar wat 'done' is.
Genoeg acts die wel 'done' zijn en van mij ook een minnetje krijgen. Andersom wordt wel iets lastiger, maar goed, die bands zijn ook niet zonder reden bekend/populair.
Zal verder wel meevallen denk ik, merendeel hier stemt gewoon naar z'n eigen smaak, niet naar wat 'done' is.
Genoeg acts die wel 'done' zijn en van mij ook een minnetje krijgen. Andersom wordt wel iets lastiger, maar goed, die bands zijn ook niet zonder reden bekend/populair.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:24 uur
musicfriek schreef:
(quote)

Ik denk dat het je nog zal tegenvallen hoeveel bekende bands wél een meerderheid aan plusjes zullen krijgen. Bovendien: de mening van alle users op musicmeter wordt al vertegenwoordigd door middel van de toplijsten; dit spel zou dan de mening van alle actieve users vertegenwoordigen. Ik ben best benieuwd naar die uitslagen! Niet in de minste plaats omdat ik de muzieksmaak van de vele actieve liefhebbers hier interessanter vind dan de algemene trend.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:35 uur
Hey, verander dat eens even heel snel in een plus! Calexico is MuMe-verantwoordelijk hoor.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 18:42 uur
Nightrider schreef:
dit spel zou dan de mening van alle actieve users vertegenwoordigen. Ik ben best benieuwd naar die uitslagen!
dit spel zou dan de mening van alle actieve users vertegenwoordigen. Ik ben best benieuwd naar die uitslagen!
Nou, ik dus niet, omdat ik al precies kan vertellen wat de uitslagen worden
Maar ik ken de smaak over het algemeen wel van de meeste users, dus daarom is het voor mij ook niet spannend meer. En zeker als ik kijk naar welke users meedoen in dit topic. En Koen:

0
geplaatst: 19 maart 2007, 19:49 uur
Ik ben het wel een beetje met Friek eens. Leuk topic om de succesvolle bands weer eens te bashen. Coldplay +9 -10 kan natuurlijk maar Jon Spencer Blues en Calexico zijn vooral minder bekend ipv beter. En dus heeft men er niet snel iets tegen. Succes irriteert kennelijk. Ik denk dat ik net als Friek de meeste uitslagen wel kan voorspellen...wat op zich weer leuk spel voor ons is dan...
7+ 2- trouwens
7+ 2- trouwens

0
geplaatst: 19 maart 2007, 22:24 uur
Voorspelbaar zijn deze dingen zeker, maar vooral omdat in dit soort spelletje vaak te snel +jes uitgedeeld worden. Getuige ook friek's bericht.
0
geplaatst: 19 maart 2007, 22:25 uur
VanDeGriend schreef:
Ik ben het wel een beetje met Friek eens. Leuk topic om de succesvolle bands weer eens te bashen. Coldplay +9 -10 kan natuurlijk maar Jon Spencer Blues en Calexico zijn vooral minder bekend ipv beter. En dus heeft men er niet snel iets tegen. Succes irriteert kennelijk. Ik denk dat ik net als Friek de meeste uitslagen wel kan voorspellen...wat op zich weer leuk spel voor ons is dan...
7+ 2- trouwens
7+ 2- trouwens

op die manier,alles wat bekend is is dus slecht blijkbaar,nou nou wat een rebellen hier zeg

0
geplaatst: 19 maart 2007, 23:04 uur
VanDeGriend schreef:
maar Jon Spencer Blues en Calexico zijn vooral minder bekend ipv beter. En dus heeft men er niet snel iets tegen. Succes irriteert kennelijk.
7+ 2- trouwens
maar Jon Spencer Blues en Calexico zijn vooral minder bekend ipv beter. En dus heeft men er niet snel iets tegen. Succes irriteert kennelijk.
7+ 2- trouwens

Wat een onzin. Vind het naast minder bekend vooral veel beter. 100x mooier dan dat (meestal) saaie Coldplay.
Verder heeft het succes/bekendheid meestal een reden. De muziek is vaak toegankelijker en zeker niet al te apart, om maar zo veel mogelijk mensjes te plezieren.
* denotes required fields.