MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO

zoeken in:
herman schreef:
Gisteren nog op gedanst.

Kan je dansen dan?

2-0

BASS IN THE PLACE LONDON

Reijersen schreef:
(quote)

Kan je dansen dan?

Ik kan het altijd proberen. Vanavond weer een poging wagen.

5-0

138. Kadoc - You Got to Be There vs. Gusto - Disco's Revenge

0-1

-edit. Ah, je was me voor.

1-2

herman schreef:
(quote)

Ik kan het altijd proberen. Vanavond weer een poging wagen.

Nou succes dan maar.

...voor de mensen in je omgeving.

Reijersen schreef:
(quote)

Kan je dansen dan?

dansen is slechts jezelf uiten op muziek, met die wetenschap bestaat er niet zoiets als 'slecht dansen'

euh... juist...

1-4 heerlijke track

Haha, mooi gezegd, brooklyn

Ben ik het niet mee eens beste brooklyn. Er bestaat wel zoiets als goed of slecht dansen. Maar in de essentie gaat het daar niet om. Het gaat erom dat je lol hebt.

Laurora
1-5

139. Red 5 - Da Beat Goes vs. Avant Garde – Get down

1-0 Da Beat Goes , alhoewel ik Avant Garde ook goed vind

Nog even over dat dansen: Helaas heerst in vaak een gevoel dat je ergens goed in moet zijn om iets te doen. Ben ik het totaal niet mee eens. Just Dance Your Legs off, if Like To. En laat je niet stoppen door mensen die je persé moeten keuren.

Reijersen schreef:
Nog even over dat dansen: Helaas heerst in vaak een gevoel dat je ergens goed in moet zijn om iets te doen. Ben ik het totaal niet mee eens. Just Dance Your Legs off, if Like To. En laat je niet stoppen door mensen die je persé moeten keuren.

Heel off-topic: er is een verschil tussen 'iets gewoon doen en schijt hebben' en 'iets goed doen of niet'. Ik dans ook gewoon hoe ik wil en daar heb ik de grootste lol in, maar objectief gezien ziet het er niet uit.

Beheersing van je bewegingen, ritme-gevoel, de muziek aanvoelen zijn allemaal factoren die iets 'goed' of 'fout' maken, al verschilt het per genre en soort dans. Of je je daar wat van aan trekt, is natuurlijk helemaal aan jezelf.

Nosh schreef:
(quote)

Heel off-topic: er is een verschil tussen 'iets gewoon doen en schijt hebben' en 'iets goed doen of niet'. Ik dans ook gewoon hoe ik wil en daar heb ik de grootste lol in, maar objectief gezien ziet het er niet uit.

Beheersing van je bewegingen, ritme-gevoel, de muziek aanvoelen zijn allemaal factoren die iets 'goed' of 'fout' maken, al verschilt het per genre en soort dans. Of je je daar wat van aan trekt, is natuurlijk helemaal aan jezelf.

Juist

En nu weer on-topic/

2-3

Gast
geplaatst: vandaag om 14:51 uur

geplaatst: vandaag om 14:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.