Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2007, 16:24 uur
0
geplaatst: 6 april 2007, 16:28 uur
Reijersen schreef:
Kan je dansen dan?
(quote)
Kan je dansen dan?
Ik kan het altijd proberen. Vanavond weer een poging wagen.

5-0
0
geplaatst: 6 april 2007, 16:29 uur
0
geplaatst: 6 april 2007, 16:52 uur
Reijersen schreef:
Kan je dansen dan?
(quote)
Kan je dansen dan?
dansen is slechts jezelf uiten op muziek, met die wetenschap bestaat er niet zoiets als 'slecht dansen'

euh... juist...
1-4 heerlijke track
0
geplaatst: 6 april 2007, 16:55 uur
Ben ik het niet mee eens beste brooklyn. Er bestaat wel zoiets als goed of slecht dansen. Maar in de essentie gaat het daar niet om. Het gaat erom dat je lol hebt.
0
geplaatst: 6 april 2007, 17:13 uur
Nog even over dat dansen: Helaas heerst in vaak een gevoel dat je ergens goed in moet zijn om iets te doen. Ben ik het totaal niet mee eens. Just Dance Your Legs off, if Like To. En laat je niet stoppen door mensen die je persé moeten keuren.
0
geplaatst: 6 april 2007, 17:18 uur
Reijersen schreef:
Nog even over dat dansen: Helaas heerst in vaak een gevoel dat je ergens goed in moet zijn om iets te doen. Ben ik het totaal niet mee eens. Just Dance Your Legs off, if Like To. En laat je niet stoppen door mensen die je persé moeten keuren.
Heel off-topic: er is een verschil tussen 'iets gewoon doen en schijt hebben' en 'iets goed doen of niet'. Ik dans ook gewoon hoe ik wil en daar heb ik de grootste lol in, maar objectief gezien ziet het er niet uit.
Beheersing van je bewegingen, ritme-gevoel, de muziek aanvoelen zijn allemaal factoren die iets 'goed' of 'fout' maken, al verschilt het per genre en soort dans. Of je je daar wat van aan trekt, is natuurlijk helemaal aan jezelf.

0
geplaatst: 6 april 2007, 17:43 uur
140. Bjork - Big Time Sensuality (Dj Fluke Remix) vs. Tank - Can U Feel the Bass?
0
geplaatst: 6 april 2007, 17:45 uur
Nosh schreef:
Heel off-topic: er is een verschil tussen 'iets gewoon doen en schijt hebben' en 'iets goed doen of niet'. Ik dans ook gewoon hoe ik wil en daar heb ik de grootste lol in, maar objectief gezien ziet het er niet uit.
Beheersing van je bewegingen, ritme-gevoel, de muziek aanvoelen zijn allemaal factoren die iets 'goed' of 'fout' maken, al verschilt het per genre en soort dans. Of je je daar wat van aan trekt, is natuurlijk helemaal aan jezelf.
(quote)

Juist

En nu weer on-topic/
* denotes required fields.