Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2007, 13:57 uur
Dear Jessie kan er net mee door, maar The Ultimate Seduction is meesterlijk. Hoe kan zo'n track er nou uitgaan? En dan ook nog eens met 6-0. Stelletje Eurohouse barbaren!
0
Laurora
geplaatst: 29 maart 2007, 14:04 uur
gemaster schreef:
Dear Jessie kan er net mee door, maar The Ultimate Seduction is meesterlijk. Hoe kan zo'n track er nou uitgaan? En dan ook nog eens met 6-0. Stelletje Eurohouse barbaren!
(quote)
Vind ik nou ook!
0
geplaatst: 29 maart 2007, 14:21 uur
Verkeerde mensen online op het verkeerde moment.
Iemand die kan vertellen wat ik me bij deze twee kan voorstellen ?
Iemand die kan vertellen wat ik me bij deze twee kan voorstellen ?
0
geplaatst: 29 maart 2007, 14:35 uur
/me playing Guru Josh - Infinity 
Staat er gelukkig ook in. 't is echt een mooie lijst geworden

0
geplaatst: 29 maart 2007, 14:37 uur
Onderhond schreef:
/me playing Guru Josh - Infinity
Ik heb nog 2 nachten niet kunnen slapen omdat ik allemaal titels in mijn hoofd kreeg waarvan ik dacht dat we ze vergeten waren. Ik de dag erna als een gek kijken. Stonden er gelukkig allemaal in /me playing Guru Josh - Infinity

0
geplaatst: 29 maart 2007, 18:33 uur
3-2 natuurlijk, Ken Doh (ff naar Doh, gaan en op koptelefoontje klikken)
Komt van de Nakasaki EP van Ken Doh. Juan Wells is stukken minder.. (acteur die in een grijs verleden ooit in Onderweg naar Morgen een rolletje speelde. Zijn grote hit Summer Rain kennen de meesten wel denk ik, Round and Round was een track op de latere Mega Dance (1996) )
Waarom weet ik dit?
Komt van de Nakasaki EP van Ken Doh. Juan Wells is stukken minder.. (acteur die in een grijs verleden ooit in Onderweg naar Morgen een rolletje speelde. Zijn grote hit Summer Rain kennen de meesten wel denk ik, Round and Round was een track op de latere Mega Dance (1996) )
Waarom weet ik dit?

0
geplaatst: 29 maart 2007, 19:39 uur
ach, als je Together Alone binnenkort een beetje omhoog komt stemmen valt daar best mee te leven hoor

0
geplaatst: 29 maart 2007, 20:02 uur
23. Lick ft. Kentucky Martha - I'm the Girl of Your Dreams vs. Sophia - Take It Or Leave It
0
geplaatst: 29 maart 2007, 21:08 uur
24. Capricorn - 20 HZ vs. Delirium Featuring Leigh Nash - Innocente
0
geplaatst: 29 maart 2007, 21:12 uur
Onderhond schreef:
Ik neem aan dat de Tiësto versie niet bedoeld wordt ?
CorrectIk neem aan dat de Tiësto versie niet bedoeld wordt ?
* denotes required fields.