Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2007, 23:23 uur
HiLL schreef:
Ken die eerste niet....die tweede is toch ook wel lekker hoor! Klassiekertje, heerlijke herinneringen!
Ook met 'snoepjes'? Ken die eerste niet....die tweede is toch ook wel lekker hoor! Klassiekertje, heerlijke herinneringen!

0
geplaatst: 8 mei 2007, 23:23 uur
musicfriek schreef:

(quote)
Ook met 'snoepjes'? 
Haha nee nee, drank en wiet!

0
geplaatst: 9 mei 2007, 11:44 uur
0
geplaatst: 9 mei 2007, 11:53 uur
0
geplaatst: 9 mei 2007, 12:11 uur
0
geplaatst: 9 mei 2007, 12:17 uur
Wat een ongelooflijk coole clip, zo zie je maar, draaien is kunst
Heerlijke muziek ook! Lang leve old school 
2-1
P.S. Hierna komt ook een gigantische klassiekert, Yaaah van D-Shake (bezig met uploaden).
Heerlijke muziek ook! Lang leve old school 
2-1
P.S. Hierna komt ook een gigantische klassiekert, Yaaah van D-Shake (bezig met uploaden).
0
geplaatst: 9 mei 2007, 12:28 uur
3-1, ik neem aan dat DJ Paul & DJ Rob deze sample hebben gebruikt voor Lords of the Hardschool?
0
geplaatst: 9 mei 2007, 13:54 uur
musicfriek schreef:
En vooral bij dance kwam het nogal eens voor natuurlijk. Milli Vanilli, Black Box zijn ook mooie voorbeelden. Ik snap die heisa daar omheen ook niet zo, als de muziek idd maar lekker klinkt.
En vooral bij dance kwam het nogal eens voor natuurlijk. Milli Vanilli, Black Box zijn ook mooie voorbeelden. Ik snap die heisa daar omheen ook niet zo, als de muziek idd maar lekker klinkt.
musicfriek schreef:
Wil je niet zo vloeken?
Wil je niet zo vloeken?

Je spreekt jezelf tegen, Friek
. Of vind je Ann Lee (die dus blijkbaar Whigfield inzong) echt niet goed zingen? Whigfield heeft toch wel leuke nummers gemaakt (beter dan de meuk van tegenwoordig).
0
geplaatst: 9 mei 2007, 13:57 uur
* denotes required fields.