MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO

zoeken in:
HiLL schreef:
Ken die eerste niet....die tweede is toch ook wel lekker hoor! Klassiekertje, heerlijke herinneringen!
Ook met 'snoepjes'?

musicfriek schreef:
(quote)
Ook met 'snoepjes'?

Haha nee nee, drank en wiet!

3-1

Haha, ik wist het

Dat je Fast Eddie niks aan zou vinden.

Yak
4-2 Fast Eddie

Kos
0-1 .

Brooklyn, wat is dat Mainx? Zegt me niks..

Een aanstekelijke raveklassiekert

Wat een ongelooflijk coole clip, zo zie je maar, draaien is kunst Heerlijke muziek ook! Lang leve old school

2-1

P.S. Hierna komt ook een gigantische klassiekert, Yaaah van D-Shake (bezig met uploaden).

3-1, ik neem aan dat DJ Paul & DJ Rob deze sample hebben gebruikt voor Lords of the Hardschool?

Stemmers gezocht

382. D-Shake - Yaaah vs. Ann Lee – 2 Times

1-0

Weer Whigfield dus

Wil je niet zo vloeken?

3-0, allebei niet zo

Kos
4-0

musicfriek schreef:
En vooral bij dance kwam het nogal eens voor natuurlijk. Milli Vanilli, Black Box zijn ook mooie voorbeelden. Ik snap die heisa daar omheen ook niet zo, als de muziek idd maar lekker klinkt.

musicfriek schreef:
Wil je niet zo vloeken?

Je spreekt jezelf tegen, Friek . Of vind je Ann Lee (die dus blijkbaar Whigfield inzong) echt niet goed zingen? Whigfield heeft toch wel leuke nummers gemaakt (beter dan de meuk van tegenwoordig).

2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 22:35 uur

geplaatst: vandaag om 22:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.