MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO

zoeken in:

Ik kan ze ook niet zo 1-2-3 online vinden. Dajae was een hit in '93 ofzo, dat zal vast nog wel op verzamelaars uit die tijd staan.

'4-0

424. Baby D - Let Me Be Your Fantasy vs. Wildchild - Legends of the Dark Black Part 2

0-1

0-3

Kos
2-3

3-3

Kos
Wat gaat het traag hier, ik heb vrij wienig verstand van dit genre en ik ken zelfs vrij veel van die tracks, dan zou je toch denken dat er aardig wat anderen zijn die hier mee kunnen doen.

Er is blijkbaar niet veel animo voor. Snap het ook niet, users als JSC, Toon1 en Paap etc. etc. zag je in het begin nog wel eens, maar die schijnen ineens geen zin meer te hebben? Geen idee.... (Van Paap weet ik dat hij het vrij druk heeft, de rest ook misschien?). Het genre spreekt weinig mensen aan, denk ik. Voor mij is de lol er wel een beetje af op deze manier. Ik heb gezien hoe het ook kan, maar denk ook dat veel mensen een beetje KO-moe zijn, dit is voorlopig de laatste die ik doe, voor de rest doe ik nog wel mee met andere, maar met mate Maar deze wil ik zeker nog af hebben, erg benieuwd wie de winnaar zal worden.

Davez
Zo gekend zijn al die nummers niet hoor...

Wees blij dat het niet de snelheid heeft van de jazz albums KO

4-3

Ik denk dat deze KO wel gaat lopen als de wat onbekendere nummers eruit zijn.

425. 2 Fabiola - Freak Out vs. Def Dames Dope - It's Ok It's All Right

0-1, heb de CD-single nog gekocht. Kan me zelfs nog herinneren dat ik dit voor het eerst hoorde. Was in een outletstore in Drente, waar ik toen een weekje in zo'n bungalowpark zat tijdens de voorjaarsvakantie of een andere vakantie daar in de buurt.

0-2 Def Dames Dope zijn cool

426. Gouryella - Gouryella vs. Junior Jack – Stupidisco

Goed, ik ben weer ergens présent

2-0 natuurlijk!

Gouryella (ik kon ff niet de originele clip vinden)

Junior Jack

Gouryella, zonder clip maar wel de lange versie

Vreselijke clip

Vind het trouwens niet zo erg dat het hier niet hard gaat (zeker niet in het weekend) maar een battle als deze mag voor mij toch in 5 minuten geklaard zijn.

Kos
4-1

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:22 uur

geplaatst: vandaag om 14:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.