Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2007, 14:33 uur
Ik kan ze ook niet zo 1-2-3 online vinden. Dajae was een hit in '93 ofzo, dat zal vast nog wel op verzamelaars uit die tijd staan.
0
geplaatst: 14 mei 2007, 20:03 uur
0
geplaatst: 14 mei 2007, 23:09 uur
Wat gaat het traag hier, ik heb vrij wienig verstand van dit genre en ik ken zelfs vrij veel van die tracks, dan zou je toch denken dat er aardig wat anderen zijn die hier mee kunnen doen.
0
geplaatst: 14 mei 2007, 23:37 uur
Er is blijkbaar niet veel animo voor. Snap het ook niet, users als JSC, Toon1 en Paap etc. etc. zag je in het begin nog wel eens, maar die schijnen ineens geen zin meer te hebben? Geen idee.... (Van Paap weet ik dat hij het vrij druk heeft, de rest ook misschien?). Het genre spreekt weinig mensen aan, denk ik. Voor mij is de lol er wel een beetje af op deze manier. Ik heb gezien hoe het ook kan, maar denk ook dat veel mensen een beetje KO-moe zijn, dit is voorlopig de laatste die ik doe, voor de rest doe ik nog wel mee met andere, maar met mate
Maar deze wil ik zeker nog af hebben, erg benieuwd wie de winnaar zal worden.
Maar deze wil ik zeker nog af hebben, erg benieuwd wie de winnaar zal worden.
0
Davez
geplaatst: 14 mei 2007, 23:52 uur
Zo gekend zijn al die nummers niet hoor...
Wees blij dat het niet de snelheid heeft van de jazz albums KO
Wees blij dat het niet de snelheid heeft van de jazz albums KO

0
geplaatst: 15 mei 2007, 00:28 uur
Ik denk dat deze KO wel gaat lopen als de wat onbekendere nummers eruit zijn.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 00:29 uur
425. 2 Fabiola - Freak Out vs. Def Dames Dope - It's Ok It's All Right
0-1, heb de CD-single nog gekocht. Kan me zelfs nog herinneren dat ik dit voor het eerst hoorde. Was in een outletstore in Drente, waar ik toen een weekje in zo'n bungalowpark zat tijdens de voorjaarsvakantie of een andere vakantie daar in de buurt.
0-1, heb de CD-single nog gekocht. Kan me zelfs nog herinneren dat ik dit voor het eerst hoorde. Was in een outletstore in Drente, waar ik toen een weekje in zo'n bungalowpark zat tijdens de voorjaarsvakantie of een andere vakantie daar in de buurt.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 12:37 uur
0
geplaatst: 15 mei 2007, 12:42 uur
0
geplaatst: 15 mei 2007, 13:06 uur
* denotes required fields.