Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:21 uur
0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:21 uur
Had iets liever Scooter zien winnen, maar verre van hun beste, en Chicane is ook wel leuk. Al zit er ook een klein zeurtoontje aan.
0-3
0-3
0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:43 uur
36. Pat Krimson - Kinky vs. Snap! - Rame
0-1
Prachtig. Heb ik momenteel in de wagen steeds opstaan.
0-1
Prachtig. Heb ik momenteel in de wagen steeds opstaan.
0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:47 uur
Kan er best vanaf, maar dan wel voor iets degelijks. En al helemaal niet tegen Snap's mooiste!
0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:50 uur
Onderhond schreef:
Kan er best vanaf, maar dan wel voor iets degelijks. En al helemaal niet tegen Snap's mooiste!
(quote)
Ach, de man komt uit de streek van hier en is fan van mijn favoriete voetbalploeg, vandaar mijn sympathie

0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:52 uur
Zou hem sympathieker vinden als hij dat hele Milk Inc gebeuren niet opgestart zou hebben 

0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:56 uur
Onderhond schreef:
Zou hem sympathieker vinden als hij dat hele Milk Inc gebeuren niet opgestart zou hebben

Heeft Patrick Claessen daar iets mee te maken dan

0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:57 uur
Eh, nee
welk populair groepje had hij nu weer ?
Edit: 2 Fabiola. Zo mogelijk nog erger
welk populair groepje had hij nu weer ?Edit: 2 Fabiola. Zo mogelijk nog erger

0
geplaatst: 29 maart 2007, 23:59 uur
0
geplaatst: 30 maart 2007, 00:12 uur
En de eerste lead zangeres van Milk Inc was de vriendin van Patrick Claessen. Ik wist dat die twee op een manier geconnecteerd waren.
0
geplaatst: 30 maart 2007, 00:17 uur
37. Human Resource - Dominator vs. Da Rick - Dirty Hands
1-0
I'm the one and only Dominator
Hardcore klassieker toen er nog geen hardcore was.
1-0
I'm the one and only Dominator
Hardcore klassieker toen er nog geen hardcore was.
0
geplaatst: 30 maart 2007, 00:17 uur
Onderhond schreef:
En de eerste lead zangeres van Milk Inc was de vriendin van Patrick Claessen. Ik wist dat die twee op een manier geconnecteerd waren.
Jep, ze hebben een tijdje op Ibiza gezeten. Nu zijn ze weer uit elkaar dacht ik.
0
geplaatst: 30 maart 2007, 00:18 uur
Patrick en Regie nooit samen in een project gezeten dan. Meen mij zo ook iets te herinneren.
Edit: volgens discogs niet dus neem ik maar aan dat ik het gedroomd heb
Edit: volgens discogs niet dus neem ik maar aan dat ik het gedroomd heb

0
geplaatst: 30 maart 2007, 00:47 uur
4-0 
Bij mij is Live At London zelfs de enige die ik nog wel 's draai. Helaas ligt ie er al uit.

Onderhond schreef:
In m'n playlist zijn er twee Lownoise/Theo nummers die ik heb overgehouden, en dat zijn Wonderful Days en Live At London
"What's the word! Cocaine! You got the job". En dan dat breakbeatje
In m'n playlist zijn er twee Lownoise/Theo nummers die ik heb overgehouden, en dat zijn Wonderful Days en Live At London
"What's the word! Cocaine! You got the job". En dan dat breakbeatje

Bij mij is Live At London zelfs de enige die ik nog wel 's draai. Helaas ligt ie er al uit.

* denotes required fields.