MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO

zoeken in:
Waldo Jeffers schreef:
0-2, belgië boven uiteraard

Uiteraard

Had iets liever Scooter zien winnen, maar verre van hun beste, en Chicane is ook wel leuk. Al zit er ook een klein zeurtoontje aan.

0-3

1-3, hup Holland hup dan maar

JSC
1-5

36. Pat Krimson - Kinky vs. Snap! - Rame

0-1 Prachtig. Heb ik momenteel in de wagen steeds opstaan.

36. Pat Krimson - Kinky vs. Snap! - Rame

JSC
0-2

1-2

toch één stem aan Patje Claessen!

(afbeelding)

Toon1 schreef:
1-2

toch één stem aan Patje Claessen!

Kan er best vanaf, maar dan wel voor iets degelijks. En al helemaal niet tegen Snap's mooiste!

Onderhond schreef:
(quote)

Kan er best vanaf, maar dan wel voor iets degelijks. En al helemaal niet tegen Snap's mooiste!

Ach, de man komt uit de streek van hier en is fan van mijn favoriete voetbalploeg, vandaar mijn sympathie

Zou hem sympathieker vinden als hij dat hele Milk Inc gebeuren niet opgestart zou hebben

Onderhond schreef:
Zou hem sympathieker vinden als hij dat hele Milk Inc gebeuren niet opgestart zou hebben

Heeft Patrick Claessen daar iets mee te maken dan

Eh, nee welk populair groepje had hij nu weer ?

Edit: 2 Fabiola. Zo mogelijk nog erger

Onderhond schreef:

Edit: 2 Fabiola. Zo mogelijk nog erger

, en Nunca ook niet te vergeten!

Stemmers gezocht

En de eerste lead zangeres van Milk Inc was de vriendin van Patrick Claessen. Ik wist dat die twee op een manier geconnecteerd waren.

SelmaDuim
1-5

37. Human Resource - Dominator vs. Da Rick - Dirty Hands

1-0

I'm the one and only Dominator Hardcore klassieker toen er nog geen hardcore was.

Yak
2-0

Onderhond schreef:
En de eerste lead zangeres van Milk Inc was de vriendin van Patrick Claessen. Ik wist dat die twee op een manier geconnecteerd waren.

Jep, ze hebben een tijdje op Ibiza gezeten. Nu zijn ze weer uit elkaar dacht ik.

3-0

Patrick en Regie nooit samen in een project gezeten dan. Meen mij zo ook iets te herinneren.

Edit: volgens discogs niet dus neem ik maar aan dat ik het gedroomd heb

4-0

Onderhond schreef:
In m'n playlist zijn er twee Lownoise/Theo nummers die ik heb overgehouden, en dat zijn Wonderful Days en Live At London

"What's the word! Cocaine! You got the job". En dan dat breakbeatje

Bij mij is Live At London zelfs de enige die ik nog wel 's draai. Helaas ligt ie er al uit.

38. The Sunclub – Fiësta vs. Kernkraft 400 – Zombie Nation

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 10:11 uur

geplaatst: vandaag om 10:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.