Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2007, 20:00 uur
3-3
Vind de minder gepimpte versie (zonder loopjes ed.) van Popmusic wel wat beter, zal de gewone versie even proberen up te loaden.
Heb verder wel een zwak voor Laidback Luke.
Jammer trouwens dat Sash' beste eruit vliegt tegen Milk Inc...
Vind de minder gepimpte versie (zonder loopjes ed.) van Popmusic wel wat beter, zal de gewone versie even proberen up te loaden.
Jammer trouwens dat Sash' beste eruit vliegt tegen Milk Inc...
0
geplaatst: 19 juli 2007, 20:35 uur
Hmm, mp3's uploaden gaat blijkbaar niet, ik krijg 'invalid file format'. 

0
geplaatst: 19 juli 2007, 20:39 uur
herman schreef:
...
...
ja... vond het altijd jammer dat hij 'oortjes' droeg omdat dat zijn kapsel niet in de war raakte

voor de electro-house heeft hij met zijn draaistijl zeker in de DJ-wereld (niet eens zozeer op het producersvlak) best wat invloed gehad rond 2003 / 2004

maargoed...
0
geplaatst: 19 juli 2007, 20:51 uur
brooklyn schreef:
ja... vond het altijd jammer dat hij 'oortjes' droeg omdat dat zijn kapsel niet in de war raakte
voor de electro-house heeft hij met zijn draaistijl zeker in de DJ-wereld (niet eens zozeer op het producersvlak) best wat invloed gehad rond 2003 / 2004
(quote)

Van die invloed heb ik niet zoveel meegekregen, maar ik was in die tijd ook nog niet echt bezig met de DJ-wereld.

En dat van die 'oortjes' is best triest eigenlijk.
0
geplaatst: 20 juli 2007, 03:32 uur
Eerste keer dat ik dat hoor haha
En ik heet Sneeuwwitje 
Maar ja, onbekend maakt onbemind, dat blijkt hier wel weer..
En ik heet Sneeuwwitje 
Maar ja, onbekend maakt onbemind, dat blijkt hier wel weer..
0
geplaatst: 20 juli 2007, 10:58 uur
Klubbheads
Ik kan alleen een remix van Batucada vinden. Heeft iemand het origineel?
Edit: is dit het origineel?
Ik kan alleen een remix van Batucada vinden. Heeft iemand het origineel?
Edit: is dit het origineel?
0
geplaatst: 20 juli 2007, 11:48 uur
0
geplaatst: 20 juli 2007, 13:54 uur
228. Veracocha - Carte Blanche vs. Stretch 'n' Vern - I'm Alive (helaas maar een filmpje van een minuut)
1-0, zware loting
1-0, zware loting

0
geplaatst: 20 juli 2007, 14:32 uur
3-0, I'm Alive ook niet slecht
En die van The Klubbheads is bepaald geen klassieker. Ik was in een iets te genereuze bui vannacht.
En die van The Klubbheads is bepaald geen klassieker. Ik was in een iets te genereuze bui vannacht.

0
geplaatst: 20 juli 2007, 14:45 uur
229. Carlos – The Silmarillia vs. Tom Wilson – Techno Cat
0-1 2 classics eigenlijk. Carlos wint toch wel
En met Techno Cat heb ik menig maal de dansvloer helemaal plat gekregen, wat een kick!
0-1 2 classics eigenlijk. Carlos wint toch wel
En met Techno Cat heb ik menig maal de dansvloer helemaal plat gekregen, wat een kick!* denotes required fields.