Muziek / Muziekgames / De Eurohouse/Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2007, 17:40 uur
34. The Soundlovers - Runaway vs. Robert Miles ft. Maria Nayler - One & One
0-1 Veeeel leuker dan Children
0-1 Veeeel leuker dan Children

0
wavanbuuren
geplaatst: 31 juli 2007, 19:48 uur
Even een complimentje tussendoor voor de linkjesplaatsers!
Zit regelmatig met een smile op mijn gezicht hier van herkenning
Bij veel titels heb ik zoiets van: Wat was dat ook alweer? De eerste vijf seconden zijn vaak voldoende
Zit regelmatig met een smile op mijn gezicht hier van herkenning

Bij veel titels heb ik zoiets van: Wat was dat ook alweer? De eerste vijf seconden zijn vaak voldoende

0
geplaatst: 31 juli 2007, 19:48 uur
0-1
Doet me deugd om te horen. Zat me laatst al af te vragen of er uberhaupt iemand op die linkjes klikt haha.
Doet me deugd om te horen. Zat me laatst al af te vragen of er uberhaupt iemand op die linkjes klikt haha.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 20:03 uur
29. Rene et Gaston - Vallee de Larmes vs. Frankie Knuckles - The Whistle Song -> 0-5 skihut uitslag 

0
geplaatst: 31 juli 2007, 20:05 uur
musicfriek schreef:
0-1
0-1
Doet me deugd om te horen. Zat me laatst al af te vragen of er uberhaupt iemand op die linkjes klikt haha.Hier ook iemand die er dankbaar gebruik van maakte!
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 juli 2007, 20:07 uur
36. Marusha - (Somewhere) Over the Rainbow vs. Interactive - Dildo
0
geplaatst: 31 juli 2007, 20:10 uur
Onderhond schreef:
29. Rene et Gaston - Vallee de Larmes vs. Frankie Knuckles - The Whistle Song -> 0-5 skihut uitslag

Zo geweldig is Vallee de Larmes nou niet bepaald anders... En ik heb ook meer gestemd op Frankie Knuckles omdat hij een van de grondleggers van dance is geweest. Respect

0
wavanbuuren
geplaatst: 31 juli 2007, 20:10 uur
Plaats nog even de linkjes voor Hill, want volgens mij is ie in de war 

* denotes required fields.