Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2007, 21:33 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Video van Black Sheep doet het niet bij mij.
Video van Black Sheep doet het niet bij mij.
Ja raar, bij mij ook niet, maar op youtube zelf wél.
Ik heb de links eronder geplaatst.
0
rico-bballer
geplaatst: 12 november 2007, 23:19 uur
Kan niet kiezen. The choise is yours bezorgd mij goede herinneringen, maar hip hop hooray verasste mij positief heel positief!
0
geplaatst: 13 november 2007, 14:13 uur
3-5
En wie heeft dat bass-deuntje ook alweer gesampled van dat nummer van Black Sheep, als dat tenminste het geval is (klinkt zo bekend in de oren)?
En wie heeft dat bass-deuntje ook alweer gesampled van dat nummer van Black Sheep, als dat tenminste het geval is (klinkt zo bekend in de oren)?
0
geplaatst: 13 november 2007, 16:27 uur
MJ_DA_MAN schreef:
3-5
3-5
Geen idee.
0
Social_Mask
geplaatst: 13 november 2007, 16:32 uur
Kanye West - Drive Slow vs. 2Pac - Shorty Wanna Be a Thug
0
geplaatst: 13 november 2007, 16:58 uur
Beide goede nummers (logish want ze lijken behoorlijk op elkaar) maar ik ga voor Kanye West
1 - 1
1 - 1
0
CaliLove
geplaatst: 13 november 2007, 18:32 uur
3-3 !!!!!!
Die versie van 2pac is gwn 10 keer beter dan dat van die andere gast...
Die versie van 2pac is gwn 10 keer beter dan dat van die andere gast...
0
geplaatst: 13 november 2007, 22:18 uur
Cormega - The Saga Vs. Jedi Mind Tricks - Razorblade Salvation
0-1
0-1
0
raffael77
geplaatst: 14 november 2007, 08:02 uur
0-4 Lol een Cormega die wint van JMT hehehehehehe.
0
geplaatst: 14 november 2007, 13:13 uur
Chrisseh schreef:
1-1
Whoa, Black Sheep klinkt vet! Moet ik toch zeker maar eens gaan checken. Vanaf 2:24 ken ik het trouwens ergens van.. Hmm...
Edit: Even off-topic; welk album van Black Sheep raden jullie me eerder aan; A Wolf In Sheep's Clothing of Non-Fiction?
1-1
Whoa, Black Sheep klinkt vet! Moet ik toch zeker maar eens gaan checken. Vanaf 2:24 ken ik het trouwens ergens van.. Hmm...
Edit: Even off-topic; welk album van Black Sheep raden jullie me eerder aan; A Wolf In Sheep's Clothing of Non-Fiction?
A Wolf In Sheep's Clothing is een klassieker. Moet je in je hiphopverzameling hebben.
* denotes required fields.