MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
Raekwon the chef
3-2, ik vind Nas toch beter op Verbal Intercourse, evenals Raekwon en de beat vind ik net iets beter dan Eye for an Eye

4-2 Maar die ander is natuurlijk ook super.

dan is het nu al 5-2

5-2 Eye for an Eye vind ik echt mega!

2pac - Staring at the world trough my rearview v.s. Notorius Big - Skies the limit

moeilijke keuze, toch 1-0 voor tupac.

1-1 Slecht Pac-nummer, beste BIG-nummer.

1-2

Conway Twitty schreef:

1-3, starrin trough my rearview is zeker geen slecht nummer, maar sky's the limit behoort gewoon tot het beste van Biggie's oeuvre.

Raekwon the chef
allebei goed, maar Sky's the limit is toch net iets heel veel beter

1-4

1-5, makkelijker kan bijna niet .

Tonedeff - Porcelain vs. Chino XL - Wordsmith

1-0

Misty44 schreef:
5-2 Eye for an Eye vind ik echt mega!

Ken je Verbal Intercourse wel ?

Relax
2-1

eazyfan
2-2

Social_Mask
2-3

CaliLove
Conway Twitty schreef:

Slecht Pac-nummer?! Wtf...... Vind ik toch veel beter dan bv. So Many Tears etc.
Maar ja, ieder z'n mening zal ik zo maar zeggen......

Social_Mask
Dat is een geweldig nummer van Pac, idd. Maar vind hem niet beter dan Shed So Many Tears, wel beter dan Sky's the Limit.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Ken je Verbal Intercourse wel ?

Nas toch beter op Verbal Intercourse hoor (wat de vorige battle betreft). Ongelooflijk hoe sterk hij daar komt. Maar Zou ook voor het andere nummer hebben gekozen omwille van een goeie Raekwon ook.

3-3

eazyfan
Leeft deze topic nog?

doe er maar iets aan...

Ik zou dit wel een interessante K.O. vinden:

Virtuoso - Man Of The Hour vs. Army Of The Pharaohs - Battle Cry

Alle twee non-stop, harde en duistere underground-nummers, en duidelijk afgeleid van Wu Tang's Triumph.

eazyfan
1-0!

Ze staan allebei hoog in mijn hiphop-top 100, maar Battle Cry vind ik wel de beste van de twee.

1-1

Social_Mask
1-2

Erg lang nummer die van Virtuoso, maar elk seconde erg goed. Battle Cry net wat beter.

eazyfan
Enja Battle Cry begint meteen, bij Man of The Hour moet je nog ongeveer 1 min wachten. Maar ik vind het véél opmerkelijker van 1 rapper dan 9. En Virtuoso moord elk AOTP-lid uit lyrisch vind ik persoonlijk. (Qua punchlines, metaforen, vergelijkingen, etc...).

PS:
vs Poet Laureate II was denk ik beter geweest naar mijn mening, ok PT2 is niet gebaseerd op Triumph maar wel 1 rapper die erg lang zonder refrein doorspit! Toch bedankt MJ!

Gekkenhuis
1-4

Harco
1-5.

Social_Mask
Dan doe ik de volgende maar:

Ice-T - 6 In The Morning vs. N.W.A. - Gangsta Gangsta

0-1

Raekwon the chef
0-2 vind dat een erg irritante track van Ice-T, en Gangsta Gangsta is erg vet, het meest door Eazy-E

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.