Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 17 november 2007, 08:51 uur
3-5
Speciaal:
Chino XL ft Ras Kass - Riiiot! vs. Canibus - Genabis
1-0 (nipt).
Ik snap jullie discussie wel, al moet ik wel MJ gelijk geven.
Zoals MJ zegt:
Chino heeft de punchlines, Canibus de grammaticale teksten, daarvan zijn de 2 tracks nu bewijzen van, daarom koos ik ze. En ik vind Chino als rapper beter dan Canibus omdat Canibus toch met 3 albums toch serieus de mist in ging. Chino dan weer met 1 mixtape.
Speciaal:
Chino XL ft Ras Kass - Riiiot! vs. Canibus - Genabis
1-0 (nipt).
Ik snap jullie discussie wel, al moet ik wel MJ gelijk geven.
Zoals MJ zegt:
Chino heeft de punchlines, Canibus de grammaticale teksten, daarvan zijn de 2 tracks nu bewijzen van, daarom koos ik ze. En ik vind Chino als rapper beter dan Canibus omdat Canibus toch met 3 albums toch serieus de mist in ging. Chino dan weer met 1 mixtape.
0
Hypno
geplaatst: 17 november 2007, 08:54 uur
1-1
Zoals MJ zegt het is een track vs track want als rapper vind ik Chino Toch net iets beter maar ze horen allebei ongetwijfeld bij de top
Zoals MJ zegt het is een track vs track want als rapper vind ik Chino Toch net iets beter maar ze horen allebei ongetwijfeld bij de top
0
geplaatst: 17 november 2007, 11:03 uur
Raffael77, LAAT verder ook maar. Jezus zeg, wat is discussiëren met jou toch onmogelijk en vooral vermoeiend. Dus omdat jij langer in de scene zit en weet op welke plek Canibus staat, kan ik hem niet goed vinden of iets in die richting en moet ik Chino beter vinden? Als je mijn bericht nou eens (goed) had gelezen zie je dat alleen mijn persoonlijke mening erin staat, toch moet je dingen weer als welles/nietes opvatten. Érg vermoeiend.
0
raffael77
geplaatst: 17 november 2007, 11:07 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Raffael77, LAAT verder ook maar. Jezus zeg, wat is discussiëren met jou toch onmogelijk en vooral vermoeiend. Dus omdat jij langer in de scene zit en weet op welke plek Canibus staat, kan ik hem niet goed vinden of iets in die richting en moet ik Chino beter vinden? Als je mijn bericht nou eens (goed) had gelezen zie je dat alleen mijn persoonlijke mening erin staat, toch moet je dingen weer als welles/nietes opvatten. Érg vermoeiend.
Ik heb ook mijn mening gewoon gegeven maar jij zegt dan dat het weer een feit is lol.
0
geplaatst: 17 november 2007, 11:12 uur
raffael77 schreef:
Ik heb ook mijn mening gewoon gegeven maar jij zegt dan dat het weer een feit is lol.
O ja? Eens even kijken:(quote)
raffael77 schreef:
Heb ik je op je ziel getrapt. Can I Bus fan.
Het is waar wat ik zeg en geen leugen. Ik weet dat jij en nog een paar het niet geloven of willen geloven maar het is wel zo.
Daar zit ik toch iets langer voor in de hiphop scene.
Ik ken hem vanaf het begin. Ik heb ook niet gezegt dat hij slecht is maarhij staat wel vaak in de schaduw van anderen omdat ze in hiphop land niet weten wat ze met hem aan moeten. Dat hij beef maakt met EM vind ik wel leuk.
Ga niet zeiken over dingen die ik zeg dat iets een feit is of niet.
Ik mag dan wel een eikel zijn zo nu en dan maar wil niet zeggen dat jij ook altijd gelijk hebt.
Ik kan sommige dingen niet begrijpen wat er gebeurd in hiphop land maar ik accepteer ze wel.
Dat is hetzelfde wat ze bijna altijd in elke docu zeggen over tupac dat hij nadat hij West ging de verkeerde dingen deed en rapte en producties had. Hij uiteindelijk dood gaat.
En dan al die kleine kinderen hier maar zeren van wat is hij goed met Makeveli, All Eyes on Me en meer van die zogenaamde 2Pac albums.
Ik weet niet of je het ook zo bedoeld, maar zo komt het wel over en vooral heel erg bot en kleinerend terwijl jij mij (en andere jongeren) op deze site juist zou moeten helpen met je grote hiphopkennis.(quote)
Heb ik je op je ziel getrapt. Can I Bus fan.
Het is waar wat ik zeg en geen leugen. Ik weet dat jij en nog een paar het niet geloven of willen geloven maar het is wel zo.
Daar zit ik toch iets langer voor in de hiphop scene.
Ik ken hem vanaf het begin. Ik heb ook niet gezegt dat hij slecht is maarhij staat wel vaak in de schaduw van anderen omdat ze in hiphop land niet weten wat ze met hem aan moeten. Dat hij beef maakt met EM vind ik wel leuk.
Ga niet zeiken over dingen die ik zeg dat iets een feit is of niet.
Ik mag dan wel een eikel zijn zo nu en dan maar wil niet zeggen dat jij ook altijd gelijk hebt.
Ik kan sommige dingen niet begrijpen wat er gebeurd in hiphop land maar ik accepteer ze wel.
Dat is hetzelfde wat ze bijna altijd in elke docu zeggen over tupac dat hij nadat hij West ging de verkeerde dingen deed en rapte en producties had. Hij uiteindelijk dood gaat.
En dan al die kleine kinderen hier maar zeren van wat is hij goed met Makeveli, All Eyes on Me en meer van die zogenaamde 2Pac albums.
0
geplaatst: 17 november 2007, 15:02 uur
Percee P - Throwback Rap Attack vs. Brand Nubian - Slow Down
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 17 november 2007, 17:03 uur
Crooked I - N.W.A. (New West Anthem)
Vs.
Chamillionaire - Ridin' Dirty
Vs.
Chamillionaire - Ridin' Dirty
0
geplaatst: 17 november 2007, 17:07 uur
Ridin' Dirty? Het wordt steeds gekker hier.
1-0, maar beiden zijn niks. Ridin' Dirty is natuurlijk een misplaatst nummer voor de hiphop.
1-0, maar beiden zijn niks. Ridin' Dirty is natuurlijk een misplaatst nummer voor de hiphop.
0
Social_Mask
geplaatst: 17 november 2007, 17:07 uur
2-0, dat nummer van Cham is niet slecht maar tevaak gehoord..
En dat vind ik wel meevallen hoor MJ.
En dat vind ik wel meevallen hoor MJ.
0
Hypno
geplaatst: 17 november 2007, 17:20 uur
4-0
Beiden niks wtf Crooked I is toevallig wel een hele zieke mc die Gast flowt echt als een mothefucker kan niet wachten op z,n album Want dat wordt echt eens fucking tijd en Chamilionare is ook zo Slecht nog niet zoals sommige mensen beweren want ik vind hem Een stuk beter dan de rest van de Commeriele hiphop.
Beiden niks wtf Crooked I is toevallig wel een hele zieke mc die Gast flowt echt als een mothefucker kan niet wachten op z,n album Want dat wordt echt eens fucking tijd en Chamilionare is ook zo Slecht nog niet zoals sommige mensen beweren want ik vind hem Een stuk beter dan de rest van de Commeriele hiphop.
0
geplaatst: 17 november 2007, 17:23 uur
Hypno schreef:
4-0
Mijn beste Hypno, ik beoordeel de nummers, en niet de MC's. Crooked I is inderdaad een goede rapper maar dat nummer is gewoon niet goed en geeft helemaal niet het beeld hoe Crooked I is.4-0
0
Hypno
geplaatst: 17 november 2007, 17:27 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Mijn beste Hypno, ik beoordeel de nummers, en niet de MC's. Crooked I is inderdaad een goede rapper maar dat nummer is gewoon niet goed en geeft helemaal niet het beeld hoe Crooked I is.aight dan zijn we het eens
0
geplaatst: 17 november 2007, 17:33 uur
Ridin' Dirty vind ik anders wel echt slecht, sommigen vinden het nog meevallen blijkbaar. Nee, dat nummer doet me echt niets.
* denotes required fields.