Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2008, 07:52 uur
Atmosphere - Keep Steppin' vs. MF Grimm - Howl
(Helaas geen filmpje van Howl te vinden.)
(Helaas geen filmpje van Howl te vinden.)
0
geplaatst: 9 januari 2008, 19:09 uur
Ik denk dat de meeste te 'lui' zijn (geworden) om de nummers op te zoeken. Je kunt beter twee tracks kiezen die je met een druk op de knop (linkjes) kunt beluisteren..
0
geplaatst: 9 januari 2008, 21:02 uur
0
geplaatst: 9 januari 2008, 21:37 uur
0-2
Beat klinkt beter en is beter uitgevoerd bij MF Grimm (of ik ben gewoon aan MF Grimm's versie gewend, had dat album zelfs nog even in m'n top10), en MF Grimm vind ik lekkerder over de beat flowen. Maar tekstueel is Atmosphere's wel iets beter, maar niet genoeg om de andere twee factoren te doen vergeten. Vind ik.
Beat klinkt beter en is beter uitgevoerd bij MF Grimm (of ik ben gewoon aan MF Grimm's versie gewend, had dat album zelfs nog even in m'n top10), en MF Grimm vind ik lekkerder over de beat flowen. Maar tekstueel is Atmosphere's wel iets beter, maar niet genoeg om de andere twee factoren te doen vergeten. Vind ik.
0
geplaatst: 15 januari 2008, 19:17 uur
Big Daddy Kane - Any Type of Way (DJ Premier)
vs.
Jemini the Gifted One - Scars and Pain (Buckwild)
vs.
Jemini the Gifted One - Scars and Pain (Buckwild)
0
Maarten||
geplaatst: 16 januari 2008, 17:36 uur
5-3, nieuwe dan maar.
Pete Rock & C.L. Smooth - Take You There
O.C. - Born 2 Live
Het zou kunnen mogen om 2 nummers met dezelfde beat als Track K.O. te gebruiken? Het gaat nou eenmaal om de MC. ben namelijk niet zo bekend op dit forum vandaar
.
Pete Rock & C.L. Smooth - Take You There
O.C. - Born 2 Live
Het zou kunnen mogen om 2 nummers met dezelfde beat als Track K.O. te gebruiken? Het gaat nou eenmaal om de MC. ben namelijk niet zo bekend op dit forum vandaar
.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 18:09 uur
Maarten|| schreef:
dezelfde beat
Dezelfde sample, lijkt me in dit geval.dezelfde beat
* denotes required fields.