MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
raffael77
2 zeer verschillende tracks.

The Lost Boyz zijn leuk maar die hebben echt niet zulke skillz dat ze Chino voorbij gaan.

Ik vind Renee wel een veel beter dan Nunca.

0-3

herbertwest schreef:
Nunca is spaans voor Never. Dit is de track Nunca maar ze hebben de engelse titel neergezet. Voor zover ik weet heeft Chino niet eens een track die Never heet.
Ah, ok. Tja, ik heb eigenlijks niets van Chino XL, dus ik weet ook niet zoveel over zijn tracks.

kArIzMa_TuRk
0/5 natuurlijk.

kArIzMa_TuRk

Black Moon - How Many Emcee's

VERSUS

Gang Starr - Take It Personal

Samen met Smif-N-Wessun's Bucktown het beste dat Boot Camp Clik heeft uitgebracht

3-0

Mindere Gangstarr

herbertwest schreef:
Samen met Smif-N-Wessun's Bucktown het beste dat Boot Camp Clik heeft uitgebracht
Wat heeft iedereen toch met dat nummer . Vind dat echt een redelijk saaie track .

KSPR
4-0

How many MC's must get dissed...

eazyfan
5-0

Harco
Ik stem niet. Was het de originele 1,2 Pass It geweest, dan had ik op die gestemd. Één van de dopeste tracks ooit.

Ik vind de remix toch wel beter.

Harco
Ach, toch maar 1-0 voor de hell of it.

kArIzMa_TuRk
1/1

Harco
herbertwest schreef:

Ik prefereer de originele, want de remix klinkt me te bombastisch.

herbertwest schreef:

Nog bedankt

2-2

raffael77
De orginele is idd veel mooier.

Daarnaast is het zo dat Triumph 1 van de beste Wu nummers is ooit. Zeer goede tekst.

2-3

Raekwon the chef
0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 11:08 uur

geplaatst: vandaag om 11:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.