Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
geplaatst: 8 maart 2008, 22:35 uur
4-2
Destijds vond ik hem anders een goede rapper. En dat zal wel voor meer hier gelden. Een van mijn eerste cd's was ook van Eminem.
Destijds vond ik hem anders een goede rapper. En dat zal wel voor meer hier gelden. Een van mijn eerste cd's was ook van Eminem.
0
geplaatst: 8 maart 2008, 22:40 uur
5-2
Dope track, nooit eerder gehoord. E
En Kim heb ik wat te vaak gehoord, maar blijft toch ook dope
Dope track, nooit eerder gehoord. E
En Kim heb ik wat te vaak gehoord, maar blijft toch ook dope
0
geplaatst: 8 maart 2008, 22:48 uur
Ik snap dat je wat tegen Eminem kan hebben, maar je kan tracks als Kim echt niet negeren. Echt een psychotische/intense track. Zie je hem al staan in de sudio tijdens de opnamens?
0
raffael77
geplaatst: 9 maart 2008, 08:31 uur
Ik vind hem net zo nep als Vanilla Ice. Hij heeft geen Freestyle skillz want in het echt heeft hij ze bijna allemaal verloren.
Battles opschrijven zoals in de film Lol.
De producties van zijn album zijn zeer slecht.
Hij is typisch zo'n gehypte rapper met commerciele bedoelingen en daar heeft hij vet profeit van gehad.
Ookal heb je een zwaar leven gehad dan vind ik niet dat je als rapper je moeder en de moeder van je kind voor schut moet gaan zetten op TV. Het is privé toch?
Ga er dan over praten, maar ga ze niet aan hun lot over laten.
By the way is het niet in zijn koude kleren gaan zitten, want anders had hij zich niet dik gevreten door alle psychische problemen.
Hij is typisch zo'n gehypte rapper met commerciele bedoelingen en daar heeft hij vet profeit van gehad.
Ookal heb je een zwaar leven gehad dan vind ik niet dat je als rapper je moeder en de moeder van je kind voor schut moet gaan zetten op TV. Het is privé toch?
By the way is het niet in zijn koude kleren gaan zitten, want anders had hij zich niet dik gevreten door alle psychische problemen.
0
gipspoot
geplaatst: 9 maart 2008, 11:17 uur
Wat Eminem zo origineel maakt is hoe hij serieuze nummers en humoristische nummers kan afwisselen. Ook in de nummers zelf kan hij grappig en serieus tegelijk zijn zoals bijv. Role Model en If I Had. Hij komt gewoon erg origineel altijd (tenminste vroegah
) en dat maakt het leuk om naar hem te luisteren.
Bovendien die vergelijking met Vanilla Ice slaat als een drol op een stokje natuurlijk.
) en dat maakt het leuk om naar hem te luisteren.Bovendien die vergelijking met Vanilla Ice slaat als een drol op een stokje natuurlijk.
0
rico-bballer
geplaatst: 9 maart 2008, 12:30 uur
Eminem kan toch echt wel freestylen ik heb genoeg gezien en ik heb het niet over 8 mile. En hem afkraken op zijn onderwerpen wil je zeggen dat je het wel eens bent met wat mobb deep zegt in shook ones. Eminem kan zeker wel rappen hij is de laatste tijd zwak bezig maar dat heeft niet te maken met het feit of die het kan of niet.
0
Hypno
geplaatst: 9 maart 2008, 12:55 uur
raffael77 schreef:
Ik vind hem net zo nep als Vanilla Ice. Hij heeft geen Freestyle skillz want in het echt heeft hij ze bijna allemaal verloren.
Eminem is zeker niet nep ofzo die gast had echt wel serieuse skills Was orgineel, had een aangstaanjagend goede flow en delivery en Was anno 2000 de beste lyricist en voor als je het nog niet wist 99% van alle freestyles zijn geschreven want hoezo zou je iets Spitten zonder het op te schrijven dan laat je mensen niet zien wat Voor skills je eigenlijk hebt dus het is niet meer dan normaal dan je Goed voorbereiden op een battle met een geschreven tekst en Hoezo zijn de producties nou weer slecht op al z,n albums staat z,n Productie op een erg hoog niveau en inderdaad hij heeft wel erg Geluk gehad in z,n rap carriere maar ik geloof niet dat hij Commerciele bedoelingen had als je naar The Marshall Mathers LP luistert want daar hoor je echt dat ie z,n verdriet en woede moet Uiten en rappers met commerciele bedoelingen maken meestal Niet van die persoonlijke albums. en volgens mij ben jij niet in de Positie om over de relatie van Eminem en z,n moeder te oordelen Jij weet simpelweg niet wat er gebeurt is tussen die 2 dus hou je Mond er gewoon over. maar hij heeft na verloop van tijd wel een Beetje teveel geprofiteerd van de bekendheid die, die heeft.
Maar toch wel erg triest als je zo kortzichtig bent.
0
CaliLove
geplaatst: 9 maart 2008, 14:28 uur
hey raffael check eerst is z'n underground stuff van eind jaren 90 vooraleer je bullshit loopt te praten. Op die tracks is hij gewoon ILL.
Check deze tracks n's : Nuttin to do , Scary Movies , Watch Dees, Green and Gold, Hustlers and Hardcore, Low Down, Fucking Crazy , Take The Whole World With Me, en dan nog stuff vanop een underground EP van D-12 : Bring our Boys, Chance to Advance, Filthy
Check die tracks en dan spreken we verder...
Check deze tracks n's : Nuttin to do , Scary Movies , Watch Dees, Green and Gold, Hustlers and Hardcore, Low Down, Fucking Crazy , Take The Whole World With Me, en dan nog stuff vanop een underground EP van D-12 : Bring our Boys, Chance to Advance, Filthy
Check die tracks en dan spreken we verder...
0
SinX
geplaatst: 9 maart 2008, 15:10 uur
Grandmaster Flash & The Furious Five - The Message
VS.
The Sugarhill Gang - Rapper's Delight
2 Nummers uit mijn vaders CD collectie
VS.
The Sugarhill Gang - Rapper's Delight
2 Nummers uit mijn vaders CD collectie

0
raffael77
geplaatst: 9 maart 2008, 18:12 uur
Fuck Sugarhill. Beetje het lef te hebben om een track te laten schrijven door Grandmaster Caz en hem dan vervolgens te dissen met zijn eigen tekst.
Het nummer is zeer bekent maar erg zwak. Het is ook tevens 1 van de beste songs die ze gemaakt hebben en dat zijn er niet zoveel.
2-1
Het nummer is zeer bekent maar erg zwak. Het is ook tevens 1 van de beste songs die ze gemaakt hebben en dat zijn er niet zoveel.
2-1
0
geplaatst: 9 maart 2008, 23:23 uur
Hocus Pocus feat The Procussions - Hip Hop
Akrobatik - Balance
http://youtube.com/watch?v=IXd1WqDLyfA
Akrobatik - Balance
http://youtube.com/watch?v=IXd1WqDLyfA
0
geplaatst: 10 maart 2008, 00:22 uur
0 - 1 makkelijk.
"Hip Hop" vind ik een beetje een oppervlakkig onderwerp hebben.
"Hip Hop" vind ik een beetje een oppervlakkig onderwerp hebben.
0
geplaatst: 10 maart 2008, 00:49 uur
raffael77 schreef:
ik wil nog heel even iets hierover kwijt. Ik heb eigenlijk ook altijd weinig gehad met Eminem en ik begrijp je commentaar, maar toch denk ik dat je moet onderkennen dat Em SKILLS had (of hij ze nu nog gebruikt is een ander verhaal).
Zoals je wellicht wel weet, Raffael, stond Em op het punt te signen bij Duck Down Records eind jaren '90. Dru Ha zat achter hem aan. Uiteindelijk kwam Dr. Dre op de proppen en heeft Em voor het grote geld gekozen. Maar ik denk mocht Em getekend hebben bij het label van Black Moon, Smiff-N-Wessun, Heltah Skeltah en O.G.C. dat hij nu een gerespecteerde underground MC zou zijn.
Maar ja, hij koos voor het geld, de roem, de gillende tienermeisjes.... Moet ik hem daarom afkraken? Goh, neen, dat is zijn goed recht. Maar zijn muziek interesseert me niet. Punt uit.
Een bewijs van het contact tussen Eminem en Boot Camp is het nummer "Any Man" op Soundbombing II dat geproduceerd is door Da Beatminerz!
P.S.: @ Hypno: schrijf alsjeblieft leestekens en hou op met die hoofdletters te pas en te onpas te schrijven. EXTREEM vervelend om jouw berichten te lezen!
0
gipspoot
geplaatst: 10 maart 2008, 00:56 uur
Ben ik even blij dat hij Dr. Dre is tegengekomen. Niets ten nadele verder van die undergroundartiesten die je opnoemt hoor want die ken ik niet echt, maar albums als SSLP, MMLP en Eminem Show hebben we toch maar mooi in de pocket 

0
raffael77
geplaatst: 10 maart 2008, 09:42 uur
Any Man ken ik wel en zo heeft hij nog een track met High & Mighty The Last Hit dat ook een dope track is maar verder heb ik hem nooit leuk gevonden.
Het is duidelijk dat hij direct met de grote jongens in zee ging die bartsen van het geld
Black Moon & de rest van Boot Camp Clik zijn erg goed en zijn in hiphop land erg bekend en zeker onder veel hiphop liefhebbers.
Maar ben blij dat dat toch niet is doorgegaan.
Je vind hem toch leuk genoeg en dat geeft niet want zelfs als hij bij Duckdown zat kocht ik zijn muziek niet. Zijn stem vind ik erg irri. Ook zijn houding staat mij niet aan.
Eminem = Slechte aftreksel van Chino XL
Het is duidelijk dat hij direct met de grote jongens in zee ging die bartsen van het geld
Black Moon & de rest van Boot Camp Clik zijn erg goed en zijn in hiphop land erg bekend en zeker onder veel hiphop liefhebbers.
Maar ben blij dat dat toch niet is doorgegaan.
Je vind hem toch leuk genoeg en dat geeft niet want zelfs als hij bij Duckdown zat kocht ik zijn muziek niet. Zijn stem vind ik erg irri. Ook zijn houding staat mij niet aan.
Eminem = Slechte aftreksel van Chino XL
0
geplaatst: 10 maart 2008, 09:50 uur
Los van al het geld was Dr. Dre toch ook DE man bij wie je moest zijn...
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 10 maart 2008, 16:52 uur
raffael77 schreef:
Ik vind hem net zo nep als Vanilla Ice.
Ik vind hem net zo nep als Vanilla Ice.

0
CaliLove
geplaatst: 10 maart 2008, 17:35 uur
P Jay schreef:
stond Em op het punt te signen bij Duck Down Records eind jaren '90. Dru Ha zat achter hem aan. Uiteindelijk kwam Dr. Dre op de proppen en heeft Em voor het grote geld gekozen. Maar ik denk mocht Em getekend hebben bij het label van Black Moon, Smiff-N-Wessun, Heltah Skeltah en O.G.C. dat hij nu een gerespecteerde underground MC zou zijn.
(quote)
stond Em op het punt te signen bij Duck Down Records eind jaren '90. Dru Ha zat achter hem aan. Uiteindelijk kwam Dr. Dre op de proppen en heeft Em voor het grote geld gekozen. Maar ik denk mocht Em getekend hebben bij het label van Black Moon, Smiff-N-Wessun, Heltah Skeltah en O.G.C. dat hij nu een gerespecteerde underground MC zou zijn.
Damn, was het zo maar gebeurd...
0
geplaatst: 10 maart 2008, 17:51 uur
raffael77 schreef:
SS LP, MM LP en The Eminem Show staan idd vol met commerciële tracks over bitches and money Het is duidelijk dat hij direct met de grote jongens in zee ging die bartsen van het geld
. Pas vanaf Encore koos Em bijna 100% voor het geld, en na zijn schandalige samenwerking met Akon (Smack That, ja) en de zielige wanprestatie op T.I.'s Touch Down kun je de man bijna afschrijven. Als King Mathers in de trend is van die nummers heb je alle recht van spreken, raffael77, maar verkoop geen kort door de bochtige onzin.
0
raffael77
geplaatst: 10 maart 2008, 18:56 uur
Dat is ook niet zo. Verkoop geen onzin alleen mijn mening MJ.
0
geplaatst: 10 maart 2008, 19:05 uur
raffael77 schreef:
Dat is ook niet zo. Verkoop geen onzin alleen mijn mening MJ.
Het volgende breng je gewoon als feit:Dat is ook niet zo. Verkoop geen onzin alleen mijn mening MJ.
raffael77 schreef:
Hij heeft geen Freestyle skillz want in het echt heeft hij ze bijna allemaal verloren.
Dat is gewoon níet waar. Hij stond er juist bekend om, om zijn freestyles. Of je het goed vind of niet is een ander verhaal natuurlijk, maar als je beweerd dat ie geen skills heeft en alle wedstrijden verloor, is dat gewoon bijna niet geloofwaardig te noemen.Hij heeft geen Freestyle skillz want in het echt heeft hij ze bijna allemaal verloren.
Ook hier breng je het weer als feit, en weer kan ik er totaal niet bij. Eminem heeft geluk gehad dat hij bij Dr. Dre terecht kon, maar hij heeft zijn echte stijl behouden en is er wereldberoemd mee geworden. Niemand was zo als Em, niemand. En dat je hem zo nep als Vanilla Ice noemt, daar ga ik niet eens op in. Vind je de Beasties soms ook wack?Hij is typisch zo'n gehypte rapper met commerciele bedoelingen en daar heeft hij vet profeit van gehad.
* denotes required fields.