MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
3-2. beter geflowt. Alhoewel de beat van rock starts me meer aanspreekt. Overall JMT iets beter imho

3-3

4-3, no doubt.

eazyfan
5-3
Welke betere Primo-track?

Royce da 5'9" - Boom vs. Mos Def - Mathematics
0-1 nipt

0-2 met een hoofdstraatlengte voorsprong

0-3

Allebei super tracks. Moeilijk om een keuze te maken. Maar ik denk dat ik Boom toch net iets beter vind.

1-3

Misschien als het puur om de productie gaat zoals eazy wel een beetje suggereert zou ik ook nog wel Boom overwegen, maar de lyrics op Mathematics hebben meer niveau.

Harco
2-4.

Social_Mask
2-5

Aceyalone feat. Mikah 9 & Abstract Rude - Still Rappin' vs. Cunninlynguists feat. Tonedeff - The Gates

Hebben beide beetje dezelfde sfeer.

0-1 Maar Still Rappin' is ook erg goed.

rico-bballer
steeds ken ik het ene nummer maar vaag en dna ga ik niet stemmen

Social_Mask
Dan zou ik het nummer dat je vaag kent maar snel ergens vandaan halen. Want beide zijn meesterlijk.

eazyfan
Leeft deze nog? Anders wil ik wel nieuwe posten als het mag.

1-3 hij leeft nog. Still rappin' is eigenlijk onder de naam Haiku D'etat.

1-5

O.C. ft. Big L - Dangerous ('97) vs. Lord Finesse ft. Sadat X, Grand Puba & Large Professor - Actual Facts ('96)

raffael77
0-1

0-2

eazyfan
0-5

Organized Konfusion - Bring It On vs. A Tribe Called Quest - Excursions
1-0

Excursions is wel de méést gekozen, maar idd Bring It On is veel genialer

Phoe he! Heel lastig. Moeilijk te vergelijken ook. Wordt toch Bring it On omdat Excursions niet tot mijn favo's van ATCQ behoort.

2-0

eazyfan schreef:
Excursions is wel de méést gekozen, maar idd Bring It On is veel genialer.
Veel genialer zou ik niet zeggen. De rap van Pharoahe Monch is natuurlijk super goed, maar qua productie bijvoorbeeld doet Excursions niets onder. Muzikaal vind ik Excursions gewoon weer een stuk beter. Maar dat het de meest gekozen track is heb ik nooit helemaal gesnapt, omdat ik vind dat er op The Low End Theory nog veel betere tracks staan. En Bring It On is natuurlijk wel een van de sterkste tracks op Stress: The Exstinction Agenda. Maar leuke battle hoor, Eazyfan.

2-1

Beide erg sterk

2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.