Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2008, 17:56 uur
J. Rawls ft J-Live - Great Live Caper
vs.
Cise Star - Adrift
vs.
Vakill ft. Slug - Fallen
vs.
Talib Kweli - Get By
vs.
Cise Star - Adrift
vs.
Vakill ft. Slug - Fallen
vs.
Talib Kweli - Get By
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 april 2008, 15:07 uur
Twee keer op hetzelfde stemmen slaat nergens op Raffael.
3-3-2-2
Nu:
4-3-2-3
3-3-2-2
Nu:
4-3-2-3
0
raffael77
geplaatst: 21 april 2008, 17:32 uur
Dat mogen we zelf weten.
Ik vind deze battles met 4 artiesten ook onzin en zeker als je dan weer opnieuw dezelfde artiesten erbij haalt.
Ik vind deze battles met 4 artiesten ook onzin en zeker als je dan weer opnieuw dezelfde artiesten erbij haalt.
0
P-DawG
geplaatst: 21 april 2008, 22:31 uur
2 keer op dezelfde vind ik te blij
Sowieso vind ik dat 2 keer stemmen nergens op slaat want dan vallen eigenlijk alle andere stemmen in het niet.
Maar inderdaad de K.O. is bedoeld als battle tussen 2 tracks. Zie het als een bokswedstrijd tussen 2 vechters
Ik drop er zelf ook altijd 4 maar vind het een goed idee om het weer 1vs1 te doen
Sowieso vind ik dat 2 keer stemmen nergens op slaat want dan vallen eigenlijk alle andere stemmen in het niet.Maar inderdaad de K.O. is bedoeld als battle tussen 2 tracks. Zie het als een bokswedstrijd tussen 2 vechters

Ik drop er zelf ook altijd 4 maar vind het een goed idee om het weer 1vs1 te doen

0
SinX
geplaatst: 22 april 2008, 07:24 uur
Maar zowat elke mogelijke battle is al voorbij geweest.
Wat als we nou 2 tracks doen van 2 verschillende personen?
Dus bijvoorbeeld ik noem een track, en iemand anders een track.
Wat als we nou 2 tracks doen van 2 verschillende personen?
Dus bijvoorbeeld ik noem een track, en iemand anders een track.
0
raffael77
geplaatst: 22 april 2008, 08:35 uur
dat is wel cool Sinx en zeker een leuk idee.
Ik ben van mening dat 4 te veel is en ook elke keer dezelfde artiesten gebruikt worden.(Niet alleen artiest maar ook hetzelfde nummer van die persoon snap e vous)
Ik ben van mening dat 4 te veel is en ook elke keer dezelfde artiesten gebruikt worden.(Niet alleen artiest maar ook hetzelfde nummer van die persoon snap e vous)
0
geplaatst: 22 april 2008, 15:55 uur
Ik vind het ook een goed idee, de laatste tijd posten ook steeds de zelfde users een k.o. (met name Karizma en ik). Zo kunnen ook meer andere users aan bod komen. Eerst even deze k.o. nog afmaken:
4-3-2-3
4-3-2-3
0
SinX
geplaatst: 22 april 2008, 22:17 uur
Hmm.. ik zat al te denken... als nu 2 users gewoon tracks posten dan kan 1 user al zien tegen welke track zijn nummer strijdt...
* denotes required fields.