MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
1-3, erg vet en onderschat album ook. Het andere nummer is ook wel aardig, die gast flowt wel goed alleen zijn stem is iets minder.

Harco
1-4.

Serum's stem klinkt als een mix van Gift of Gab en KRS, wat niet echt goed uitpakt.

kArIzMa_TuRk
M.O.P - Top of the Line

vs.

M.O.P. - Top Of The Line

vs.

The Lost Children Of Babylon - Dream Spiral (van hun nieuwe album die in de zomer uitkomt onder Babygrande, waar de gasten al een tijdje onder contract staan)

Voor de liefhebber van JMT-achtige underground (ze zijn ook te vinden op het album van het laatste winnende nummer).

raffael77
0-1

SinX
0-2 lekker nummer, kende ik nog niet.

Hypno
0-3

1-4, ik vind Dream Spiral net iets te zweverig.

The Un - Ain't No Thing (Prod. by Pete Rock)
Wat een heerlijke productie is dit toch!

vs.

raffael77
1-0

Hypno
2-0

kArIzMa_TuRk
3/0

kArIzMa_TuRk
Stemmers gezocht!

Probeer Marktplaats, daar vind je echt alles!

4-0

5-0 Productie is hard!

kArIzMa_TuRk
MJ_DA_MAN schreef:
Probeer Marktplaats, daar vind je echt alles!
Hahaha! Ik lach je trouwens uit, niet toe.

2/0

Dat was ook mijn bedoeling, want ik vind het gewoon heerlijk om jou uit je tent te lokken en je altijd te zien happen.

kArIzMa_TuRk
Ookal is het niet je bedoeling, ben jij nou eenmaal gemaakt om uitgelachen te worden.

Ik wordt inderdaad dagelijks uitgelachen op de site en bestookt met uitlach-PM's, niet normaal. Maar ik ga nu even naar Bow Wow luisteren en mijn inbox onderhouden, praat gerust verder hoor .

SinX
3-0

kArIzMa_TuRk
MJ_DA_MAN schreef:
Ik wordt inderdaad dagelijks uitgelachen op de site en bestookt met uitlach-PM's, niet normaal.
Ik wordt !!! Je moet even terug naar de basisschool, geloof ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:37 uur

geplaatst: vandaag om 08:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.