Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2008, 20:47 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik confronteer hem met zijn eigen uitspraken, en dat wordt dan gezien als een aanval richting hem? Ok.
*wacht op PM*
Ik confronteer hem met zijn eigen uitspraken, en dat wordt dan gezien als een aanval richting hem? Ok.
*wacht op PM*
PM sent. Voor de algemene duidelijkheid: ik had het over onderling gekibbel, ik zei niet dat jij iemand aanviel (dat was ook helemaal niet het geval).
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 mei 2008, 23:05 uur
Gorillas is no doubt een goed track, maar dat ie tegenover de classic 'Diary of a Madman' staat, is mij een raadsel.
0
raffael77
geplaatst: 19 mei 2008, 10:31 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Gorillas is no doubt een goed track, maar dat ie tegenover de classic 'Diary of a Madman' staat, is mij een raadsel.
Idd.
3-1
0
geplaatst: 19 mei 2008, 11:07 uur
Ow, ik ben niet zo thuis in wat wel of niet klassiekers zijn. Ik luister ze beide en beoordeel welke ik beter vind.
0
geplaatst: 19 mei 2008, 17:26 uur
4-2
die AOTP-track klinkt een beetje alsof hij op de automatische piloot is gedaan. Gravediggaz klinken des te gretiger.
die AOTP-track klinkt een beetje alsof hij op de automatische piloot is gedaan. Gravediggaz klinken des te gretiger.
0
geplaatst: 19 mei 2008, 17:44 uur
5-2
Diary of a Madman is indd een classic track. Maar vond dat ander nummer ook wel vet, vooral door het melodieuze gezang op de achtergrond.
Diary of a Madman is indd een classic track. Maar vond dat ander nummer ook wel vet, vooral door het melodieuze gezang op de achtergrond.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 19 mei 2008, 17:55 uur
Concrete Click - Keep It Street
Beide nummers zijn erg chill!
(ik denk helaas wel dat dit 5-0 gaat worden)
* denotes required fields.