Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2008, 17:20 uur
2-2 prachtig nummer een van de mooiste Madlib beats vind ik zelf. En dan die prachtige stem van Dudley Perkins er overheen.
0
geplaatst: 23 mei 2008, 17:25 uur
2-3, vooral door de beat.
Waar heb ik de beat van Road to Zion trouwens eerder gehoord (meen hem te herkennen)?
Waar heb ik de beat van Road to Zion trouwens eerder gehoord (meen hem te herkennen)?
0
P-DawG
geplaatst: 23 mei 2008, 19:16 uur
Ik dacht dat de bedoeling van deze knock-out was een battle tussen de track van de ene user tegen de track van de andere. Een K.O. tussen 2 tracks van dezelfde user vind ik toch veel minder interessant. 

0
geplaatst: 23 mei 2008, 20:13 uur
Pfff, wat een geklaag, als iemand nou eens een leuke K.O. in gedachten heeft... Een beetje improvisatie is wel toegestaan, lijkt mij.
0
raffael77
geplaatst: 23 mei 2008, 20:25 uur
4-3
Ik heb een ontzettende hekel aan so called singers.
Al die onzin albums.
Fuck Dudley Perkins en ga gewoon weer rappen als Declaime.
Ook zo met dat ozo neppe soul shit van Cee-Lo aka Gnarls Barkley.
Oja en ook C-Rayz Walz niet vergeten met zijn Sharkey shit.
Ik heb een ontzettende hekel aan so called singers.
Al die onzin albums.
Fuck Dudley Perkins en ga gewoon weer rappen als Declaime.
Ook zo met dat ozo neppe soul shit van Cee-Lo aka Gnarls Barkley.
Oja en ook C-Rayz Walz niet vergeten met zijn Sharkey shit.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 24 mei 2008, 01:18 uur
P-DawG schreef:
Ik dacht dat de bedoeling van deze knock-out was een battle tussen de track van de ene user tegen de track van de andere. Een K.O. tussen 2 tracks van dezelfde user vind ik toch veel minder interessant.
Dat was helemaal niet de bedoeling. Dat hebben wij er later van gemaakt.Ik dacht dat de bedoeling van deze knock-out was een battle tussen de track van de ene user tegen de track van de andere. Een K.O. tussen 2 tracks van dezelfde user vind ik toch veel minder interessant.
Zie pagina 103.
0
geplaatst: 24 mei 2008, 12:24 uur
Chrisseh schreef:
Pfff, wat een geklaag, als iemand nou eens een leuke K.O. in gedachten heeft... Een beetje improvisatie is wel toegestaan, lijkt mij.
Juist, wat een gezeik allemaal zeg.
0
P-DawG
geplaatst: 24 mei 2008, 13:34 uur
Seedorf schreef:
Zo je hebt steun gevonden bij iemand (quote)

Het is gewoon minder hard op deze manier. Van mij mag je het zo gaan doen maar ik denk dat ik niet de enige bent die het zo minder leuk vind.

0
P-DawG
geplaatst: 24 mei 2008, 13:36 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Zie pagina 103.
Ja ik lees dat nu ook op de eerste pagina maar wat er uiteindelijk van gemaakt is vind ik een veel beter, spannender concept hebben.(quote)
Dat was helemaal niet de bedoeling. Dat hebben wij er later van gemaakt.Zie pagina 103.
0
geplaatst: 24 mei 2008, 16:04 uur
Rustig aan, het gebeurt nu een keer sinds deze nieuwe manier van K.O.'s maken is 'ingesteld', dat iemand even zelf iets een leuke K.O. wil posten. Hierna gewoon weer terug naar 'normaal' waarbij twee mensen allebei een track posten. Maar zoals ik zei; een beetje variatie kan geen kwaad.
On-topic: nipte 5-4
One.Be.Lo - E.T.
On-topic: nipte 5-4
One.Be.Lo - E.T.
0
geplaatst: 24 mei 2008, 16:13 uur
Nog maar even de bezem erdoorheen. Een beetje discussie omtrent de opzet van een KO is prima, maar op het moment dat mensen gezegd wordt dat ze beter zelfmoord plegen worden bepaalde fatsoensnormen toch wel overtreden.
Nu weer verder met de KO, alsjeblieft.
Nu weer verder met de KO, alsjeblieft.

0
geplaatst: 24 mei 2008, 16:37 uur
[embed]http://youtube.com/watch?v=8jvAYx6ih_k[/embed]
Das Efx - Alright
Hoop dat ik 't goed doe zo.
Nee dus, oke fak it
Das Efx - Alright
Hoop dat ik 't goed doe zo.
Nee dus, oke fak it
0
SinX
geplaatst: 24 mei 2008, 16:39 uur
Edit: was al goed, stapler was me voor 
Je moet wel www in de link hebben, dan werkt hij.

Je moet wel www in de link hebben, dan werkt hij.
* denotes required fields.