MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:

Hypno
1-1

Road To Zion heeft wel een lekkere sfeer

2-2 prachtig nummer een van de mooiste Madlib beats vind ik zelf. En dan die prachtige stem van Dudley Perkins er overheen.

2-3, vooral door de beat.

Waar heb ik de beat van Road to Zion trouwens eerder gehoord (meen hem te herkennen)?

kArIzMa_TuRk
3/3

P-DawG
Ik dacht dat de bedoeling van deze knock-out was een battle tussen de track van de ene user tegen de track van de andere. Een K.O. tussen 2 tracks van dezelfde user vind ik toch veel minder interessant.

Ik ook

Pfff, wat een geklaag, als iemand nou eens een leuke K.O. in gedachten heeft... Een beetje improvisatie is wel toegestaan, lijkt mij.

raffael77
4-3

Ik heb een ontzettende hekel aan so called singers.
Al die onzin albums.

Fuck Dudley Perkins en ga gewoon weer rappen als Declaime.
Ook zo met dat ozo neppe soul shit van Cee-Lo aka Gnarls Barkley.
Oja en ook C-Rayz Walz niet vergeten met zijn Sharkey shit.

SinX
4-4

kArIzMa_TuRk
P-DawG schreef:
Ik dacht dat de bedoeling van deze knock-out was een battle tussen de track van de ene user tegen de track van de andere. Een K.O. tussen 2 tracks van dezelfde user vind ik toch veel minder interessant.
Dat was helemaal niet de bedoeling. Dat hebben wij er later van gemaakt.

Zie pagina 103.

Chrisseh schreef:
Pfff, wat een geklaag, als iemand nou eens een leuke K.O. in gedachten heeft... Een beetje improvisatie is wel toegestaan, lijkt mij.

Juist, wat een gezeik allemaal zeg.

P-DawG
Seedorf schreef:
(quote)

Juist, wat een gezeik allemaal zeg.
Zo je hebt steun gevonden bij iemand

Het is gewoon minder hard op deze manier. Van mij mag je het zo gaan doen maar ik denk dat ik niet de enige bent die het zo minder leuk vind.

P-DawG
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Dat was helemaal niet de bedoeling. Dat hebben wij er later van gemaakt.

Zie pagina 103.
Ja ik lees dat nu ook op de eerste pagina maar wat er uiteindelijk van gemaakt is vind ik een veel beter, spannender concept hebben.

Bericht verwijderd, user geband. Zo gaan we niet met elkaar om.

Rustig aan, het gebeurt nu een keer sinds deze nieuwe manier van K.O.'s maken is 'ingesteld', dat iemand even zelf iets een leuke K.O. wil posten. Hierna gewoon weer terug naar 'normaal' waarbij twee mensen allebei een track posten. Maar zoals ik zei; een beetje variatie kan geen kwaad.

On-topic: nipte 5-4

One.Be.Lo - E.T.

Nog maar even de bezem erdoorheen. Een beetje discussie omtrent de opzet van een KO is prima, maar op het moment dat mensen gezegd wordt dat ze beter zelfmoord plegen worden bepaalde fatsoensnormen toch wel overtreden.

Nu weer verder met de KO, alsjeblieft.

[embed]http://youtube.com/watch?v=8jvAYx6ih_k[/embed]

Das Efx - Alright

Hoop dat ik 't goed doe zo.
Nee dus, oke fak it

SinX
Edit: was al goed, stapler was me voor

Je moet wel www in de link hebben, dan werkt hij.

1-0

SinX
3-0

raffael77
4-0

5-0

Mannish - Expect That

vs.

P-DawG
vs...

Arsonists-Venom

1-0 (maar beiden vind ik niet zo fenomenaal eigenlijk)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:52 uur

geplaatst: vandaag om 17:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.