Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
CaliLove
geplaatst: 9 juli 2008, 15:58 uur
Een gouden Detroit combinatie :
Royce Da 59 feat Eminem - Nuttin To Do
Vanop de Bad Meets Evil EP.
0
CaliLove
geplaatst: 9 juli 2008, 18:35 uur
Damn, dit zou normaal gezien een vette 0-5 moeten worden.
Zoiets wack tegen 2 dope MC's straight from Detroit.
Zoiets wack tegen 2 dope MC's straight from Detroit.
0
geplaatst: 9 juli 2008, 18:42 uur
Royce da 5'9'' is maar net een bovengemiddelde MC imo. Eminem heeft naar mijn mening ook al veel troep uitgebracht maar gelukkig ook wat leuke dingen.
In het andere nummer wordt goed gerapt, sterke teksten en goede flow. Het beatles refrein is echter vernaaid door die irritante hoge stem. De productie is niet vernieuwend.
Tekstueel kunnen Royce en Eminem de eerste video niet overtreffen. De productie is echter beter en er zit geen storende factor in het nummer. Royce zorgt ervoor dat dit de stand wordt:
0-2
In het andere nummer wordt goed gerapt, sterke teksten en goede flow. Het beatles refrein is echter vernaaid door die irritante hoge stem. De productie is niet vernieuwend.
Tekstueel kunnen Royce en Eminem de eerste video niet overtreffen. De productie is echter beter en er zit geen storende factor in het nummer. Royce zorgt ervoor dat dit de stand wordt:
0-2
0
CaliLove
geplaatst: 9 juli 2008, 19:03 uur
COME ON man, 2 ille Detroit MC's!!!!
Hier valt gwn niet over te discussiëren, damn Rythm n Poetry ik dacht eerst nog dat je een punt voor die wack bende daar zou geven en jij die nog zoveel kent van Detroit Hip-Hop.
Detroit Stand Up!!!!
Echt veel dope Hip-Hop daar in Detroit.
Hier valt gwn niet over te discussiëren, damn Rythm n Poetry ik dacht eerst nog dat je een punt voor die wack bende daar zou geven en jij die nog zoveel kent van Detroit Hip-Hop.
Detroit Stand Up!!!!
Echt veel dope Hip-Hop daar in Detroit.
0
raffael77
geplaatst: 9 juli 2008, 19:21 uur
Wack is een groot woord. Misschien zijn ze wel iets te onervaren.
Dit zijn toch wel de 2 minste uit Detroit.
Fuck Feminem & Boy The 69
1-2
Dit zijn toch wel de 2 minste uit Detroit.
Fuck Feminem & Boy The 69
1-2
0
geplaatst: 9 juli 2008, 20:58 uur
5-2 ik gun het die boys wel en van Em ben ik beter gewend, vind die beat ook niet zo goed.
0
geplaatst: 9 juli 2008, 21:47 uur
Allebij gewoon fijne tracks maar ga dan toch voor Theory Hazit .1-1 meteen ook achter de albums gaan van de twee heren.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 juli 2008, 23:25 uur
2-0, mooi nummer. Een aantal mooie lines.
Trouwens deze discussie is té lachwekkend voor woorden. Ik bedoel het is toch logisch...ah fok it.
Trouwens deze discussie is té lachwekkend voor woorden. Ik bedoel het is toch logisch...ah fok it.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 juli 2008, 23:34 uur
Volgens mij heeft alleen Inzpired gestemd hoor, of ben ik nou zo scheel?
0
geplaatst: 9 juli 2008, 23:39 uur
j.b.b.l schreef:
Allebij gewoon fijne tracks maar ga dan toch voor Theory Hazit .1-1 meteen ook achter de albums gaan van de twee heren.
Heb ook gestemd Allebij gewoon fijne tracks maar ga dan toch voor Theory Hazit .1-1 meteen ook achter de albums gaan van de twee heren.

* denotes required fields.