MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:

D0dg3r
CaliLove schreef:
een belachelijk stel joden

...en dan gaan huilen als mensen het woord "neger" in de "verkeerde context" gebruiken.

CaliLove
D0dg3r schreef:
(quote)

...en dan gaan huilen als mensen het woord "neger" in de "verkeerde context" gebruiken.

"jood" is geen scheldwoord of een woord in de denigrerende vorm....

Neger anno 2008 ook niet.

Onzin. Is wel denigrerend in een verkeerde context.

CaliLove
Toch wel grappig hoe sommige mensen op bepaalde vlakken toch nog zo onwetend zijn ondanks het feit dat ze toch naar Hip-Hop luisteren....

En ik dacht dat we deze discussie al meer dan één keer gehad hadden en hadden afgehandeld komt er opeens weer iemand af met hetzelfde....

Ze hebben gewoon gelijk; het woord neger (zonder kwade bedoelingen) gebruiken is fout e.d., maar ''een belachelijk stel joden'' moet wel kunnen. Beetje dom, niet ?

CaliLove
MJ_DA_MAN schreef:
Ze hebben gewoon gelijk; het woord neger (zonder kwade bedoelingen) gebruiken is fout e.d., maar ''een belachelijk stel joden'' moet wel kunnen. Beetje dom, niet ?

Als je praat over "joden" is dat toch niet denigrerend? Het is omdat ik "een belachelijk stel" erbij zette wat het denigrerend maakte....

Inderdaad, en wat heeft geloof nou met de muziek te maken?

CaliLove
Anyway,

4-0

Ik vind al dat "Joden" geroep best triest eigenlijk.. Maargoed..
5 - 0 en op naar de volgende:

Ugly Duckling - I Did It Like This

VS

Almighty (Killah Priest, C-Rayz Walz, Bronze Nazareth, M-Eighty, Son One, 5 Star) - Handle The Heights (feat. Canibus & Keith Murray)

kArIzMa_TuRk
Best wel ongelooflijk dat Associated met 5-0 verloren heeft.

1-0, goeie battle overigens.

Het nr van Wiseman & Gza is wel echt met de grond gelijk gemaakt ja, maargoed. Ik moet zeggen dat ik Gza wel echt lekker op het nr van Wisemen vind zitten. Die blazers op de beat klinken wel lekker, nog nooit van Wiseman gehoord eigenlijk. Ik ga er binnekort maar eens achteraan.

1-1 (Canibus komt echt hard op die track)

Over een stel joden gesproken, wat doet dat sterretje eigenlijk boven de i van almighty op die cover? heb jij de koshere versie?

Moeilijke keuze.
2-1
I did it like this heeft trouwens een mooi piano sampletje.

Hypnotick
2-2

Vind ze eigenlijk even goed maar moet een keuze maken,ga dan toch voor Ugly Duckling.
3-2

raffael77
4-2

Sat 'N Smooth - Mama Never Told Me

vs.

Lords of the Underground - Faith

Moeilijke keuze, maar ik stem toch voor de 3-0

Overigens gebruikt Faith dezelfde sample als Shit's Real van Mic Geronimo.

Rene1979
3-1 moeilijk ekeus omdat ik het persoonlijk beide geen supertracks vind. maar ga dan toch voor de lords

Jablonski
4-1 Duidelijk, die LOTUG track doet het niet voor mij

Hypnotick
5-1

Allebei kuttracks

Hypnotick
Rhyme Asylum - Poisen Penmanship:
http://www.youtube.com/watch?v=qjjfimZH4mE

VS

Illmaculate - Talent At Its Best:
http://www.youtube.com/watch?v=SIK3Kqp1dXs&feature=related

Het is niet de bedoeling dat 1 persoon 2 liedjes plaatst. Je kunt dus maximaal 1 Nr. vertegenwoordigen, kies je beste uit zou ik zeggen

Gast
geplaatst: vandaag om 20:29 uur

geplaatst: vandaag om 20:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.