Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2008, 12:56 uur
raffael77 schreef:
Voor mij niet bekende groep maar hebben ze meer van dit soort dingen. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Op het album (410 Funk) staan nog een paar lekkere nummers, maar jammer genoeg staan er ook een paar grote missers op (die wel erg veel naar club-muziek neigen). Real Fresh is toch wel de uitschieter van het album.Voor mij niet bekende groep maar hebben ze meer van dit soort dingen. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
0
luijsterburg
geplaatst: 21 september 2008, 13:03 uur
4 - 4, makkelijk!
I Luv U, leuke beat, maar khoud het nog geen 30 sec vol. Real Fresh, lekker rustig, werkt de kater ook niet zo tegen.
I Luv U, leuke beat, maar khoud het nog geen 30 sec vol. Real Fresh, lekker rustig, werkt de kater ook niet zo tegen.
0
Hypnotick
geplaatst: 21 september 2008, 13:22 uur
4-5
Dizzee Rascal is idd het meest verschikkelijkste ( na Bang Bang ) wat er uit de UK komt. Rhyme Asylum zit op eenzame hoogte op de top daar, shit die gasten en vooral Possessed kan zich makkelijk meten met de beste mc,s uit Amerika.
Dizzee Rascal is idd het meest verschikkelijkste ( na Bang Bang ) wat er uit de UK komt. Rhyme Asylum zit op eenzame hoogte op de top daar, shit die gasten en vooral Possessed kan zich makkelijk meten met de beste mc,s uit Amerika.
0
SinX
geplaatst: 21 september 2008, 19:46 uur
3-4 die eerste is ook wel leuk, alleen doet het engelse/britse accent het niet helemaal bij mij.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 september 2008, 22:16 uur
Sinds wanneer mogen de plaatsers stemmen?
Maar het maakt al niet meer uit.
5/4
Maar het maakt al niet meer uit.
5/4
0
luijsterburg
geplaatst: 22 september 2008, 18:30 uur
4 - 0, dat stemmetje aan het begin van het 2de nummer geeft me al de neiging om het af te kappen
* denotes required fields.