MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
lambf
Hypnotick, geef eens een goede reden waarom ? Zo'n reactie moet je wel goed kunnen onderbouwen natuurlijk.

luijsterburg
3-1

Hypnotick
lambf schreef:
Hypnotick, geef eens een goede reden waarom ? Zo'n reactie moet je wel goed kunnen onderbouwen natuurlijk.

Ik hou gewoon niet van die oldskool rap, de producties liggen me niet, muzikaal is het waardeloos, veel te simpele rijmschema,s, eenzijdige onderwerpen, standaard flows, weinig diversiteit. etc etc.

Britse Chuck D's hahah

Rene1979
5-1

Rene1979

Reef the lost cauze - Sound of Philly
VS

kArIzMa_TuRk
Heb hier nooit van gehoord. Keihard! Ga meteen het hele album beluisteren. Bedankt Rene!

Reef zit in Army of the Pharaohs, die groep ken je wel (neem ik aan).

kArIzMa_TuRk
Nu je het zegt. Ja. Mooi dat ie solo is gegaan.

Immortal Technique - Point of No Return

Nu je het zegt. Ja. Mooi dat ie solo is gegaan.
Hij is niet solo gegaan, hij had namelijk in 2001 een plaat uitgebracht . Sterker nog, voordat het debuutalbum van AOTP verscheen had ie al drie platen op de markt liggen. Binnenkort komt zijn nieuwe plaat trouwens uit.

Rene1979
kArIzMa_TuRk schreef:
Heb hier nooit van gehoord. Keihard! Ga meteen het hele album beluisteren. Bedankt Rene!

Geen dank...
Het hele album waar ook deze track op staat is deze

http://www.musicmeter.nl/album/33279

kArIzMa_TuRk
MJ_DA_MAN schreef:
Sterker nog, voordat het debuutalbum van AOTP verscheen had ie al drie platen op de markt liggen. Binnenkort komt zijn nieuwe plaat trouwens uit.
Zo te zien loop ik achter. Thanks!
Rene1979 schreef:
Het hele album waar ook deze track op staat is deze

http://www.musicmeter.nl/album/33279
Dat kon ik zelf ook sleutelen, ja . Thanks.

Hypnotick
1-1

Toch wel 1 van Immortal Technique sterkste tracks

stuart
2-1

2-2, maar die van Reef is ook sterk.

Rene1979
Wordt nog spannend dit

2-3, nipt.

Harco
2-4.

Vind Reef als MC trouwens mijlenver boven Tech uitsteken, maar dit is toch wel één van Tech's beste tracks.

Vind het nummer van Tech best aardig (net iets beter dan die van Reef dus), maar hij heeft duidelijk betere nummers gemaakt. Maar Reef boven IT? Nee, nooit. Tenminste, niet als beide heren op zijn best zijn want dan maakt Tech gehakt van Reef.

lambf
3-4 Reef vind ik ook stukken beter dan IT.

SinX
5-4

Top Choice Clique - Push it Past Red (ca. '93) van een nooit eerder officieel uitgebracht album van deze trendsettende Boston-formatie.

vs.

kArIzMa_TuRk

Onyx - Last Dayz

Mooie comeback van Reef trouwens.

stuart
1-0

3-0, wat een track! Heb Last Dayz iets te vaak gehoord denk ik.

4-0

Allebei dikke tracks, maar die eerste vind ik toch beter en heeft ook het 'verrassings'-factor met zich mee (Last Dayz is al wel vaker gepost).
Ben trouwens even gaan google-en, en het schijnt dat Top Choice Clique net (23 september) hun 'previously unreleased full length' hebben gereleased. Kan nog interessant zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.