Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
lambf
geplaatst: 24 september 2008, 22:00 uur
Hypnotick, geef eens een goede reden waarom ? Zo'n reactie moet je wel goed kunnen onderbouwen natuurlijk.
0
Hypnotick
geplaatst: 24 september 2008, 22:59 uur
lambf schreef:
Hypnotick, geef eens een goede reden waarom ? Zo'n reactie moet je wel goed kunnen onderbouwen natuurlijk.
Ik hou gewoon niet van die oldskool rap, de producties liggen me niet, muzikaal is het waardeloos, veel te simpele rijmschema,s, eenzijdige onderwerpen, standaard flows, weinig diversiteit. etc etc.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 25 september 2008, 14:29 uur
Heb hier nooit van gehoord. Keihard! Ga meteen het hele album beluisteren. Bedankt Rene!
0
geplaatst: 25 september 2008, 14:30 uur
Reef zit in Army of the Pharaohs, die groep ken je wel (neem ik aan).
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 25 september 2008, 14:31 uur
Nu je het zegt. Ja. Mooi dat ie solo is gegaan.
Immortal Technique - Point of No Return
Immortal Technique - Point of No Return
0
geplaatst: 25 september 2008, 14:38 uur
Nu je het zegt. Ja. Mooi dat ie solo is gegaan.
Hij is niet solo gegaan, hij had namelijk in 2001 een plaat uitgebracht
. Sterker nog, voordat het debuutalbum van AOTP verscheen had ie al drie platen op de markt liggen. Binnenkort komt zijn nieuwe plaat trouwens uit.
0
Rene1979
geplaatst: 25 september 2008, 14:41 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Heb hier nooit van gehoord. Keihard! Ga meteen het hele album beluisteren. Bedankt Rene!
Geen dank...
Het hele album waar ook deze track op staat is deze
http://www.musicmeter.nl/album/33279
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 25 september 2008, 14:43 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Sterker nog, voordat het debuutalbum van AOTP verscheen had ie al drie platen op de markt liggen. Binnenkort komt zijn nieuwe plaat trouwens uit.
Zo te zien loop ik achter. Thanks!Sterker nog, voordat het debuutalbum van AOTP verscheen had ie al drie platen op de markt liggen. Binnenkort komt zijn nieuwe plaat trouwens uit.
Rene1979 schreef:
Het hele album waar ook deze track op staat is deze
Dat kon ik zelf ook sleutelen, ja Het hele album waar ook deze track op staat is deze
. Thanks.
0
Hypnotick
geplaatst: 25 september 2008, 16:18 uur
1-1
Toch wel 1 van Immortal Technique sterkste tracks
Toch wel 1 van Immortal Technique sterkste tracks
0
Harco
geplaatst: 25 september 2008, 18:11 uur
2-4.
Vind Reef als MC trouwens mijlenver boven Tech uitsteken, maar dit is toch wel één van Tech's beste tracks.
Vind Reef als MC trouwens mijlenver boven Tech uitsteken, maar dit is toch wel één van Tech's beste tracks.
0
geplaatst: 25 september 2008, 18:20 uur
Vind het nummer van Tech best aardig (net iets beter dan die van Reef dus), maar hij heeft duidelijk betere nummers gemaakt. Maar Reef boven IT? Nee, nooit. Tenminste, niet als beide heren op zijn best zijn want dan maakt Tech gehakt van Reef.
0
geplaatst: 26 september 2008, 11:06 uur
Top Choice Clique - Push it Past Red (ca. '93) van een nooit eerder officieel uitgebracht album van deze trendsettende Boston-formatie.
vs.
vs.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 26 september 2008, 11:27 uur
Onyx - Last Dayz
Mooie comeback van Reef trouwens.
0
geplaatst: 26 september 2008, 14:07 uur
3-0, wat een track! Heb Last Dayz iets te vaak gehoord denk ik.
0
geplaatst: 26 september 2008, 14:59 uur
4-0
Allebei dikke tracks, maar die eerste vind ik toch beter en heeft ook het 'verrassings'-factor met zich mee (Last Dayz is al wel vaker gepost).
Ben trouwens even gaan google-en, en het schijnt dat Top Choice Clique net (23 september) hun 'previously unreleased full length' hebben gereleased. Kan nog interessant zijn
Allebei dikke tracks, maar die eerste vind ik toch beter en heeft ook het 'verrassings'-factor met zich mee (Last Dayz is al wel vaker gepost).
Ben trouwens even gaan google-en, en het schijnt dat Top Choice Clique net (23 september) hun 'previously unreleased full length' hebben gereleased. Kan nog interessant zijn

* denotes required fields.