Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 september 2008, 20:33 uur
Mijn orginele plan was ook die vs. die ik nu heb gepost
, maar het is leuker als andere mensen de kans krijgen er iets tegenover te zetten niet?
, maar het is leuker als andere mensen de kans krijgen er iets tegenover te zetten niet?
0
Hypnotick
geplaatst: 26 september 2008, 22:51 uur
0-3
Sadistik is een buitegewone MC/poeet met ongekend talent. z,n album is een ware revolutie niet alleen in de hiphop maar ook gewoon in de muziek in het algemeen.
Sadistik is een buitegewone MC/poeet met ongekend talent. z,n album is een ware revolutie niet alleen in de hiphop maar ook gewoon in de muziek in het algemeen.
0
geplaatst: 26 september 2008, 23:03 uur
Op mij komt het over als een Prolyphic & Reanimator achtig gebeuren. Introverte raps met oncoventionele producties zonder echte 'beat' erin.
0
geplaatst: 28 september 2008, 14:21 uur
0
geplaatst: 30 september 2008, 21:18 uur
Big said it the best; mo money mo problems. But no money at all will have your .38 revolving.
Vette lines, maar Po Folks is gewoon te soulful om hiervan te verliezen
3-4
Vette lines, maar Po Folks is gewoon te soulful om hiervan te verliezen

3-4
0
geplaatst: 30 september 2008, 21:18 uur
4-4,nummer van Nappy Roots is ook lekker maar ik heb een zwak voor Premo.
0
geplaatst: 30 september 2008, 21:22 uur
Waar zijn Harco en Raffael als je ze nodig hebt... 
Met alle respect dat nummer van Nappy Roots is vrij aardig maar kan mijn inziens toch echt niet tippen aan een gruwelijke Craig G/Primo combi.

Met alle respect dat nummer van Nappy Roots is vrij aardig maar kan mijn inziens toch echt niet tippen aan een gruwelijke Craig G/Primo combi.
0
geplaatst: 30 september 2008, 21:26 uur
5-4 Dope nummer, kende ik nog niet. Nappy Roots is maar een slap nummer.
0
geplaatst: 30 september 2008, 21:46 uur
Rhythm & Poetry schreef:

Mwah, een beetje te veel "ik ben echt hiphop en de game is fucked up." En die scratches zijn vet, maar de samples zelf vind ik saai.
0
CaliLove
geplaatst: 2 oktober 2008, 21:31 uur
Tijd voor wat ENERGY
DMX - X Gon Give It To Ya
Een Banga.
DMX - X Gon Give It To Ya
Een Banga.
* denotes required fields.