Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 25 december 2008, 13:29 uur
het (volgens mij) ena beste nummer van mijn favoriete wu soloalbum word geslacht door een artiest die ik voor vandaag nog niet eens kende 

0
geplaatst: 25 december 2008, 14:22 uur
3-2 Maar die van Quasimoto is ook erg tof
ik kende hem nog niet.
ik kende hem nog niet.
0
geplaatst: 25 december 2008, 16:35 uur
Pooiertje schreef:
Nee ik vind het eigenlijk een irritant nummer hoewel ik Dr. Dre natuurlijk wel heel goed vind
en ja ik heb dat nummer gekozen omdat ik weet dat iedereen de PE versie beter zou vinden 
Nee ik vind het eigenlijk een irritant nummer hoewel ik Dr. Dre natuurlijk wel heel goed vind
en ja ik heb dat nummer gekozen omdat ik weet dat iedereen de PE versie beter zou vinden 
wat is dat nou weer voor onzin, die van PE vind je wel goed en die van Dre niet?zowat het enige verschil is de tekst en de stem van Dre en Chuck:?
0
Rene1979
geplaatst: 25 december 2008, 16:41 uur
5-3 en gelijk de volgende battle...
De La Soul / Rock co cain flow
VS
De La Soul / Rock co cain flow
VS
0
geplaatst: 25 december 2008, 16:55 uur
Ik stem trouwens:
1-0 (vind die track gewoon prachtig, een van mijn favoriete 21ste eeuw nummers)
Edit. ik zie nu dat Rene een andere versie heeft geplaatst, die is meteen een stuk minder, deze vind ik zo goed.
Edit. ik zie nu dat Rene een andere versie heeft geplaatst, die is meteen een stuk minder, deze vind ik zo goed.
0
|Joël|
geplaatst: 25 december 2008, 18:41 uur
Ja, die van R&P is de officiële en die vind ik geweldig. Zeker het beste waar ze de laatste jaren mee zijn gekomen.
4-0, DE LA SOUL!
4-0, DE LA SOUL!

0
geplaatst: 25 december 2008, 19:06 uur
als het de versie van Rene is: 4-1
als het de originele versie is: 5-0
als het de originele versie is: 5-0
0
|Joël|
geplaatst: 25 december 2008, 23:07 uur
Haha dat masker vind ik komisch. 
2-2. Ik heb die hele MF Doom eigenlijk nooit gevolgd, misschien toch eens een heel album van hem checken binnenkort.
Overigens las ik een tijd terug een mooi artikel op hiphopleeft over MF Doom, deze! Enorm indrukwekkend wat die man heeft meegemaakt.

2-2. Ik heb die hele MF Doom eigenlijk nooit gevolgd, misschien toch eens een heel album van hem checken binnenkort.
Overigens las ik een tijd terug een mooi artikel op hiphopleeft over MF Doom, deze! Enorm indrukwekkend wat die man heeft meegemaakt.
0
Rene1979
geplaatst: 26 december 2008, 05:07 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik stem trouwens:
Ik stem trouwens:
Klopt ik zag later dat ik de niet originele versie had gebruikt (stupid)
Maar de track blijft geweldig
* denotes required fields.