MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
Volgensmij heeft lambf een beetje een aparte smaak

Dj2Jelle
nu je het zegt,, zijn top 10 is allemaal metal, en hij zit mee te stemmen bij hiphop..

0-3 (een van de beste tracks van dit jaar)

Dj2Jelle schreef:
nu je het zegt,, zijn top 10 is allemaal metal, en hij zit mee te stemmen bij hiphop..

Nouja, volgensmij kent lamf wel wat hiphop .
Maar ik bedoelde een aparte hiphop smaak

lambf
Dj2Jelle schreef:

Alsof een top-tien representatief moet zijn voor wat je dagelijks luistert.... En uh, er staat alleen maar metal in mijn top-tien , kijken is ook een kunst.

Gekkenhuis
0-5

Rakim - When I Be On The Mic

VS.

Snoop Dogg - Who Am I? (What's My Name)

grimy_jason
1-1

P-DawG
2-1

Dj2Jelle
3-1 , die van snoop te vaak gehoord

RedLightCityBoy
3-2 blijft leuk.

Dj2Jelle schreef:
Nou nou, het zou verboden moeten worden zeg. Er bestaan ook heterogene muziekluisteraars, dus kijk er niet van op als iemand in dit deel van het forum meer dan alleen hiphop luistert.

4-4 tsja beide prachtig

lambf
5-4

lambf

Righteouz Knight - Elohim
VS...

Dj2Jelle
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Nou nou, het zou verboden moeten worden zeg. Er bestaan ook heterogene muziekluisteraars, dus kijk er niet van op als iemand in dit deel van het forum meer dan alleen hiphop luistert.

Ik bedoel er niks mee, het is slechts een opmerking over wat er in zijn top 10 staat...

Vooruit dan...

grimy_jason

Ruthless Bastards - Murder We Wrote

Staten Island vs New Jersey zo te zien dus aangezien die rapper van die andere video een shirt van de Nets draagt

lambf schreef:
(embed)
Righteouz Knight - Elohim
VS...
Hoe kom je in hemelsnaam bij Righteouz Knight terecht?

lambf
Dj2Jelle schreef:
Ik bedoel er niks mee, het is slechts een opmerking over wat er in zijn top 10 staat...

Uhu, zo klonk het anders niet, wat wel blijkt uit de (te) snel getrokken conclusie.
MJ_DA_MAN schreef:
Hoe kom je in hemelsnaam bij Righteouz Knight terecht?

Puur toeval, kwam het tegen toen ik naar een ander album op zoek was.

lambf schreef:

(quote)

Puur toeval, kwam het tegen toen ik naar een ander album op zoek was.
Ah ok, de man staat namelijk op een album dat ik als enige op deze site ken (volgens mij) . Hij heeft zelfs een artiestenpagina op MuMe .

Dj2Jelle
nouja sorry dan,, ik heb echt een vercrackte #$% dag gehad

lambf
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ah ok, de man staat namelijk op een album dat ik als enige op deze site ken (volgens mij) . Hij heeft zelfs een artiestenpagina op MuMe .

Ik ken zijn "In Rusty Armor" Mixtape, en hij is bezig met een album

Dj2Jelle
oja 0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 06:59 uur

geplaatst: vandaag om 06:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.