Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 30 december 2008, 16:52 uur
nu je het zegt,, zijn top 10 is allemaal metal, en hij zit mee te stemmen bij hiphop..
0
geplaatst: 30 december 2008, 17:14 uur
Dj2Jelle schreef:
nu je het zegt,, zijn top 10 is allemaal metal, en hij zit mee te stemmen bij hiphop..
Nouja, volgensmij kent lamf wel wat hiphop
.Maar ik bedoelde een aparte hiphop smaak

0
lambf
geplaatst: 30 december 2008, 18:37 uur
Dj2Jelle schreef:
Alsof een top-tien representatief moet zijn voor wat je dagelijks luistert.... En uh, er staat alleen maar metal in mijn top-tien
, kijken is ook een kunst.
0
Gekkenhuis
geplaatst: 30 december 2008, 18:58 uur
0-5
Rakim - When I Be On The Mic
VS.
Snoop Dogg - Who Am I? (What's My Name)
Rakim - When I Be On The Mic
VS.
Snoop Dogg - Who Am I? (What's My Name)
0
geplaatst: 30 december 2008, 22:25 uur
Dj2Jelle schreef:
Nou nou, het zou verboden moeten worden zeg. Er bestaan ook heterogene muziekluisteraars, dus kijk er niet van op als iemand in dit deel van het forum meer dan alleen hiphop luistert.nu je het zegt,, zijn top 10 is allemaal metal, en hij zit mee te stemmen bij hiphop..
0
Dj2Jelle
geplaatst: 30 december 2008, 22:42 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Nou nou, het zou verboden moeten worden zeg. Er bestaan ook heterogene muziekluisteraars, dus kijk er niet van op als iemand in dit deel van het forum meer dan alleen hiphop luistert.Ik bedoel er niks mee, het is slechts een opmerking over wat er in zijn top 10 staat...
0
grimy_jason
geplaatst: 30 december 2008, 22:45 uur
Ruthless Bastards - Murder We Wrote
Staten Island vs New Jersey zo te zien dus aangezien die rapper van die andere video een shirt van de Nets draagt

0
lambf
geplaatst: 30 december 2008, 22:47 uur
Dj2Jelle schreef:
Ik bedoel er niks mee, het is slechts een opmerking over wat er in zijn top 10 staat...
Ik bedoel er niks mee, het is slechts een opmerking over wat er in zijn top 10 staat...
Uhu, zo klonk het anders niet, wat wel blijkt uit de (te) snel getrokken conclusie.
MJ_DA_MAN schreef:
Hoe kom je in hemelsnaam bij Righteouz Knight terecht?
Hoe kom je in hemelsnaam bij Righteouz Knight terecht?

Puur toeval, kwam het tegen toen ik naar een ander album op zoek was.
0
geplaatst: 30 december 2008, 22:56 uur
lambf schreef:
Ah ok, de man staat namelijk op een album dat ik als enige op deze site ken (volgens mij) (quote)
. Hij heeft zelfs een artiestenpagina op MuMe
.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 30 december 2008, 22:56 uur
nouja sorry dan,, ik heb echt een vercrackte #$% dag gehad
0
lambf
geplaatst: 30 december 2008, 23:00 uur
MJ_DA_MAN schreef:
.
(quote)
Ah ok, de man staat namelijk op een album dat ik als enige op deze site ken (volgens mij)
.Ik ken zijn "In Rusty Armor" Mixtape, en hij is bezig met een album

* denotes required fields.