MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:
Het gaat volgens mij niet om bekend of onbekend, die tweede is mijn inziens een klasse apart en dat is de eerste niet (wel een sterke track overigens).

0-1

Hypnotick
1-1

RedLightCityBoy
1-2

Rene1979
Alle twee de tracks zijn stevig man... dus maakt niet uit welke je pakt..

2-2

Saliva heeft wel een erg sterke productie, maar de raps verpesten het een beetje.

2-3, Saliva heeft die ongelooflijk harde RJD2 beat met altijd relaxte MF Doom.

2-5

Een moeilijke:

Nas - N.Y State Of Mind

Vs.

Nas - Represent

1-1 Na Memory Lane, mijn favoriete Nas track.

3-1, eitje.

-.-'
hier moet ik ff een nachtje over slapen
of een paar

fakkit tis onmogelijk xD

Too late Koray

5-1

Een mooie (letterlijk) nieuwe:

Awon - It Could Be Worse

Vs.

RedLightCityBoy
J Dilla - Think Twice

Inderdaad een fijne track van Awon, die van Jay Dee vind ik nog net een tikkel beter.

0-1

Vind ze allebei net zo goed maar ik ben meer in de Awon - It Could be worse Vibe
1-1

lambf
2-1

aire.
Hey dat is gewoon mijn J Dilla filmpje. Yay!

RedLightCityBoy
ja? hehe aight

aire.
Ja ik weet dat nog goed dat er een topic was om mensen kennis te laten maken met hiphop die zich er nog nooit in hadden verdiept. Ik dus ff 10 nummertjes kiezen, maar verrek; geen Think Twice op youtube. Dus ik denk ik doe het zelf. Paar uurtjes aan gebouwd, het internet opgeknalt, maar ik kwam de eerste 3 maanden niet verder dan een 7e pagina notering en een schrale 10.000 views. Guess what, filmpje is nu gewoon nummer 3 als je enkel op J Dilla zoekt en meer dan 150.000 keer bekeken. Ben ik opzich wel trots op, hihi. Had namelijk nooit de bedoeling veel mensen te bereiken, enkel voor dat topic. Maar dan is het toch leuk om te zien dat er zo serieus gediscussieerd wordt, al dan niet youtubewise.

Rene1979
1-3

Uhm, het klopt opeens niet meer

2-3 staat het nu volgensmij

RedLightCityBoy
ja klopt.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:42 uur

geplaatst: vandaag om 03:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.